بیمه ۹۰ هزار خانه روستایی در هرمزگان پرداخت شد
  • گزارش و مصاحبه

  • اردیبهشت 13، 1401 - 16:40


دانشمند گفت: با پیگیری های صورت گرفته توسط بیمه برکت وابسته به بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام ۹۰ هزار خانه روستایی در هرمزگان بیمه شدند.
به گزارش دریای اندیشه ،مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هرمزگان اظهار داشت: پس از وقوع حوادث طبیعی متعدد از قبیل سیل و زلزله در سال گذشته هرمزگان طبق توافق انجام شده بنیاد برمت و استانداری هرمزگان ۹۰ هزار خانه روستایی در سال ۱۴۰۱ بیمه شدند.
منوچهر دانشمند عنوان کرد: بیمه برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ضمن هماهنگی با استانداری هرمزگان با ارائه پیشنهاد بیمه منازل روستایی در صورت بروز حادثه مبلغ یک میلیارد ریالی به حادثه دیدگان پرداخت میکند.
دانشمند افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تا کنون تلاش های متعددی برای مقابله با محرومیت در هرمزگان در قالب کمک های معیشتی، ایجاد زیرساخت برای مناطق دور افتاده و همچنین احداث مدارس داشته است و بیمه منازل روستایی نیز در ادامه همین فعالیت ها صورت گرفته است.
گفتنی است لیست منازل و روستاها با همکاری دهیاری ها و بخشداری ها توسط استانداری هرمزگان به بیمه برکت اعلام خواهد شد تا در صورت وقوع حادثه از قبیل سیل، زلزله، آتش سوزی و مواردی از این قبیل خسارات ناشی از آن تا سقف یک‌میلیارد ریال پرداخت گردد.