دفاع مقدس هیچگاه از ذهن ملت بزرگ ایران پاک نخواهد شد
  • گزارش و مصاحبه

  • شهریور 19، 1401 - 05:03


معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداربندرلنگه :

دفاع مقدس هیچگاه از ذهن ملت بزرگ ایران پاک نخواهد شد


معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداربندرلنگه بااشاره به اینکه دلاوران ایران زمین آغوش گشوده برهجوم گلوله های داغ هستندافزود  :هفته دفاع مقدس یک رویداد ملی و حماسی در تقدیم کشور ثبت شده است وهیچگاه از ذهن ملت بزرگ ایران پاک نخواهد شد .
به گزارش خبرنگار دریای اندیشه از بندرلنگه؛ برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، نشست هماهنگی با حضور مهندس  صابری معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرماندار و با حضور رمضانی پاسالار معاون برنامه ریزی وتوسعه فرماندار، و اعضای ستاد این جلسه برگزار شد.
صابری معاون سیاسی ،امنیتی واجتماعی فرماندار:در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی  گفت :دلاوران ایران زمین آعوش گشوده بر هجوم گلوله های داغ است و :هفته مقدس یک رویداد ملی و حماسی که درتقدیم کشور ثبت شده است.وی با اشاره به اینکه  اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی در سایه رشادتها و از خودگذشتگی ایثارگران و رزمندگانی بوجود آمد که استوار و محکم در مقابل رژیم بعثی با تکیه به نیروی ایمان و اراده ایستادگی کردند و از میهن اسلامی خود در مقابل متجاوزان دفاع نمودند. وی یادآور شد :امیدواریم بتوانیم با برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس رشادت های دلاورمردان و شیرزنان این مرز و بوم را برای جوانان نسل سوم وچهارم انقلاب  بازگو کنیم و به معرفی آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی بپردازیم. وی خاطر نشان کرد : در حال حاضر دشمن با استفاده از ابزارها و روش های مختلف در تلاش است تا اجازه گسترش ارزش های دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت در میان مردم و نسل جوان را ندهد.
معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرماندار در پایان گفت: برنامه های  هفته دفاع مقدس باید به گونه ای کیفی و گسترده طراحی و اجرا شود تا زوایای بیشتری از ایثار، پایداری و استقامت رزمندگان ایران اسلامی بیان شود پس همه باید دراین رابطه آستن همت بالا بزنم تا یادآور مردانی خدایی باشیم که بدون تجهیزات درمیان معرکه خون وآتش نقاب از چهره برمی گرفتند لازم به ذکر است 
سرهنگ فاطمي فرمانده سپاه مقاومت بسيج شهرستان نيز در خصوص برنامه ها مواردي را مطرح نموده و بيان داشتند ان شاءالله به همت همه دستگاههاي اجرايي مراسمات متنوعي در شان هم شهدا و ايثارگران دفاع مقدس و هم مردم شهيدپرور بندرلنگه برگزار نماييم.