دهه فجر در سایه ولایت فقیه و حضورهوشمندانه ملت انقلابی بوجود آمد
  • فرهنگی

  • بهمن 13، 1400 - 08:44


فرمانده سپاه بندرخمیر گفت: دهه فجر در سایه ولایت فقیه و حضورهوشمندانه ملت انقلابی بوجود آمد.

 

به گزارش دریای اندیشه به نقل از  خبرگزاری فارس از بندرعباس، پاسدار حمید کمالی فرمانده سپاه ناحیه بندرخمیر با گرامیداشت فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: ایام الله دهه مبارک فجر اسلامی از برجسته‌ترین ایام تاریخ معاصر ایران اسلامی است که در سایه امام عظیم الشان و حماسه حضور ملت مومن وفداکار ایران اسلامی به ارمغان آمد.

وی به ثمر نرسیدن انقلاب‌های دیگر کشورها را نبود ولایت فقیه و رهبری در رأس آن دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران به برکت امام راحل(ره) توانست پایه‌های حکومت 2500 ساله طاغوت را از بن برکند و ملت را از ذلت به اوج قدرت برساند و انقلاب اسلامی را به یک انقلاب جهانی تبدیل سازد.

فرمانده سپاه بندرخمیر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقامی که در راه حرّیت و استقلال انقلاب اسلامی از سرمایه‌های دنیوی دست کشیدند، عنوان داشت: دهه فجر فرصت مغتنمی برای نشان دادن عظمت غیرت دینی و انقلابی ملت ایران در پیروی از ولی فقیه آگاه و فرزانه تا توانمندی و اقتدار خود را در ایجاد تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب به نمایش بگذارد.

سرهنگ کمالی ادامه داد: در شرایطی که هویت فرهنگی و اعتقادی مسلمانان به خصوص ملت مسلمان ایران تحت غارت و هجوم دنیای غرب قرار گرفته و همه برنامه‌ها و سناریوهای فرهنگی دشمن مبتنی بر محو فرهنگ و ارزشهای اسلامی در جامعه ایرانی استوار بود، امام خمینی (ره) با انقلاب شکوهمند خود روح آگاهی و آزادی خواهی و عدالت طلبی و اسلام خواهی را در پیکره این ملت احیا کرد.
 
 فرمانده سپاه بندرخمیر با بیان اینکه معمارکبیر و بنیان گذار انقلاب با فتح قلبها توانست پرچم مقدس انقلاب اسلامی به اهتزاز درآورد، تصریح کرد: در راستای هرچه باشکوه برگزار کردن جشن پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی در سطح قرارگاه‌های تحول محلات شهرستان با موضوعات فرهنگی تبلیغی، ورزشی، بصیرتی و روشنگری و... در شهرستان بندرخمیر اجرا می‌شود.