دومین تغییر لیگ برتر فوتسال رسمی شد: معمار فوتسال هرمزگان به کرمان رسید
  • گزارش و مصاحبه

  • مرداد 30، 1402 - 05:05


پس از کناره‌گیری امین پایمرد از سِمَت مربیگری تیم فولاد زرند، مربی جدید این باشگاه مشخص شد.
به گزارش دریای اندیشه، عصر 28 مرداد ماه  عباس روزپیکر به عنوان سرمربی جدید باشگاه فولادزرند ایرانیان معرفی شد.
 اولین جلسه تمرین این تیم زیر نظر وی برگزار شد. در حالی که تنها سه هفته از لیگ برتر فوتسال کشور می گذرد مدیران باشگاه فولاد زرند ایرانیان به دلایل نتایج ضعیف این تیم ضمن کنار گذاشتن پایمردی با سرمربی هرمزگانی و نام آشنای فوتسال کشور به توافق رسیدند وسکان هدایت تیم خود را به این مربی با دانش هرمزگانی سپردند.
عباس روزپیکرکه با هدایت آذرخش بندرعباس توانست از لیگ دسته دو به لیگ برتر برسد و 5 سال حضور در لیگ برتر را نیز به همراه این تیم در کارنامه دارد این بار و پس از چند سال دوری از لیگ برتر بار دیگر بر روی نیمکت یک تیم لیگ‌برتری نشست تا دومین تجربه حضور در لیگ برتر  و این بار با یک تیم دیگر تجربه کند.
این مربی خوشنام هرمزگانی که در بدترین شرایط توانست 5 سال متوالی آذرخش را در لیگ برتر نگه دارد و پس ار کارشکنی های زیاد توسط بعضی از مسئولین که منجر به سقوط این تیم به لیگ دسته اول کشور شد یک فصل هم با فولاد هرمزگان در لیگ دسته اول حضور داشت اما عدم حمایت کافی از این مربی و شرایط نامناسب باعث شد تا نتواند جواز حضور به لیگ برتر را بدست بیاورد .
روزپیکر که بعنوان معمار فوتسال استان شناخته می شود پر رنگ ترین نقش در رشد فوتسال هرمزگان طی سالهای گذشته داشته است که در نتیجه آن انقلابی در فوتسال هرمزگان ایجاد کرد و در حالی که چندین پیشنهاد از سوی تیم های لیگ برتری طی سالهای گذشته داشت بدلایل گوناگون از پذیرفتن این پیشنهادات صرف نظر کرد اما این بار مدیران فولاد زرند ایرانیان توانستند وی را متقاعد کنند تا هدایت این تیم کرمانی را به عهده بگیرد.
روزپیکر در حالی هدایت فولادی های کرمان را بر عهده گرفت که این تیم طی سه هفته ابتدایی با کسب سه باخت نتوانستند هیچ امتیازی کسب کنند و پذیرفتن این مسئولیت قطعا بزرگترین ریسک وی در ورزش می باشد که انتظار می رود روزپیکر بتواند در ادامه لیگ با این تیم نتایج مناسبی را کسب و سهمیه کرمان در لیگ برتر را حفظ کند