در سال مهار تورّم و رشد تولید؛ خط تولید غذای حیوانات در مجموعه فرآورده‌های شیلاتی بندرعباس افتتاح شد
  • گزارش و مصاحبه

  • خرداد 28، 1402 - 05:35


خط تولید غذای حیوانات شرکت فرآورده‌های شیلاتی بندرعباس با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افتتاح و از ۲ محصول تولیدی این خط رونمایی شد.
به گزارش روزنامه دریای اندیشه؛ علیرضا میرزاوندی سرپرست و عضو هیات مدیره شرکت فرآورده های شیلاتی بندر عباس در آیین افتتاحیه این خط که با حضوردکتر ترکی مدیر عامل صندوق بازنشستگی و هیات همراه برگزار شد، گفت: در سال جدید در راستای تحقق شعار سال، توجه ویژه‌ای به افزایش تولید و نوآوری شد و اقدامات قابل توجهی که در سال گذشته با حمایت صندوق بازنشستگی صورت پذیرفت عملیات تحقیق و‌توسعه تولید غذای حیوانات پایان یافت که در سال جدید نیز با همت متخصصان مجموعه تولید این‌ محصول آغاز گردید.
وی با بیان اینکه راه اندازی این خط توسط متخصصان فنی شرکت و با دانش روز صورت پذیرفته است افزود: راه اندازی این خط تولید با دستگاه‌های بلا استفاده مجموعه آغاز گردید که توسط تیم‌ فنی شرکت به روزرسانی و‌ جهت تولید این محصول اورهال گردیده‌اند تا نیازی به سرمایه‌گذاری یا هزینه وجود نداشته باشد.
گفتنی است، این خط روزانه ظرفیت تولید ۲۰ هزار قوطی غذای حیوانات را دارا می باشد که علاوه بر کارآفرینی ۲۰ نفر نیروی انسانی بومی ، با توجه به بازار صادراتی سودآوری مناسبی را نیز برای این مجموعه فراهم خواهد آورد.
لازم به ذکر است که این محصول با توجه به انجام آزمایشات متعدد و نیز استفاده از گوشت سیاه ماهی جز برترین کنسرو های غذای حیوانات به شمار می آید که با برترین نمونه های خارجی برابری می‌نماید.