دربی گچینی ها به کام بالایی ها شد
  • گزارش و مصاحبه

  • اردیبهشت 04، 1402 - 05:18


دومین دوره رقابت های فوتبال یادواره شهدای گمنام گچین با قهرمانی مقتدرانه گچین بالا به پایان رسید.
به گزارش دریای اندیشه دیدار فینال مسابقات فوتبال جام شهدای گمنام گچین شامگاه چهارشنبه 30 فروردین در زمین اختصاصی چمن گچین پایین برگزار که در پایان با قهرمانی استقلال گچین بالا به اتمام رسید.
این دیدار حساس که در حضور تماشاگران پرشور گچینی و روستاهای اطراف و با حضور نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه شهرستان بندرعباس، پیشکسوتان داوری کشور و استان، فرمانده دریابانی گچین، اعضا شورای بندرعباس و روستای گچین، امام جماعت و بزرگان و معتمدین و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد در نهایت با یک دیدار پر گل به اتمام رسید تا تماشاگران از تماشای فینالی تماشایی لذت ببرند.
دو تیم استقلال گچین بالا و تعاون گچین پایین در حالی اغاز گر این رقابت داغ و هیجانی بودند که که در اتفاقی بی نظیر کار قضاوت این دیدار بر عهده داورانی بود که رقابت های جام جهانی قطر را در سال گذشته قضاوت کرده بودند و دو تن از پیشکسوتان خوشنام کشور بعنوان میهمان حضور داشتند.
مهدی سید علی باسابقه ترین داور لیگ برتر کشور به همراه دو محمد رضا ابوالفضلی و محمد رضا منصوری کمک داوری که بالاترین رقابت های جهانی را قضاوت کرده بودند در حالی سوت این دیدار را به صدا در آورد که دو تیم با پوشیدن البسه قرمز و ابی تداعی کننده دیدار سرخابی های پایتخت بودند.
این دیدار که تا اواسط نیمه اول گلی در بر نداشت در نهایت ابی های گچین بالا مزد برتری خود در این دقایق را گرفتند و به اولین گل خود رسیدند تا نشان دهند که تنها بدنبال قهرمانی در این رقابت ها هستند و به چیزی جز ایستادن بر سکوی قهرمانی فکر نمی کنند .
در ادامه هنوز دقایقی از گل اول نگذشته بود که ابی ها دومین گل خود را نیز به ثمر رساندند تا در نهایت نیمه اول با دو گل به پایان برسد .
اما با شروع نیمه دوم با هم ابی ها بودند که برای سومین بار دروازه سرخپوشان تعاون را باز کردند تا تیر خلاصی باشد بر پیکره تیم گچین پایین.
اما استقلالی ها به این تعداد گل رضایت ندادند و چهارمین گل خود را نیز به ثمر رساندند تا بر جذابیت این دیدار برای تماشاگران بیفزایند.
در ادامه بلاخره قرمزپوشان تعاون توانستند از روی نقطه پنالتی اولین گل خود را وارد دروازه ابی ها کنند تا دست خالی این دیدار را به پایان نرسانند.
این نتیچه پایان کار این دیدار پر گل نبود و استقلالی ها دو بار دیگر دروازه قرمزپوشان تعاون را گشودند تا در نهایت این دیدار با نتیجه 6 بر 1 به اتمام برسد و چام از گچین پایین به گچین بالا برود.
پس از اتمام این دیدار مراسم اهدا جام قهرمانی و مدال به تیم های برتر و برترین های این رقابت ها توسط نمایندگان استان، و مدیران و مسئولین اهدا شد.