دست به ماشه آماده ایم اسرائیل را شخم بزنیم و نابود کنیم
  • اجتماعی

  • آذر 04، 1400 - 05:50


گزارش دریای اندیشه از اجتماع بزرگ بسیجیان هرمزگان؛

دست به ماشه آماده ایم اسرائیل را شخم بزنیم و نابود کنیم

 

اجتماع بزرگ بسیجیان استان هرمزگان در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار روزنامه دریای اندیشه ؛سرتیپ دوم پاسدار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان در اجتماع عظیم بسیجیان استان اظهارداشت: بسیج شجره طیبه ای است که از آغازین روز پیروزی انقلاب اسلامی با درایت امام راحل(ره) تشکیل شد و همواره در کنار مردم عزیز ایران  بوده است و کار سازماندهی و نظم بخشی به امور انقلاب اسلامی ایران را انجام داده است و در همه عرصه ها خوش درخشیده است.

وی افزود: دفاع مقدس دانشگاه بزرگ انسان سازی بود و اوج نقش بسیج در این دانشگاه انسان ساز به انظار عمومی نهاده شد چرا که این نیروی مردمی توانست در مقابل دیوانه ای به نام صدام ملعون که استکبار جهانی او را جلو انداخته بود تا نظام و انقلاب را از ریشه نابود کند ایستاد؛ معادلات دشمن مبنی بر این بود که یک هفته ای انقلاب اسلامی ايران را ریشه کن کند چرا که کل دنیا او را حمایت می کردند و معادلاتشان نیز درست بود اما آن ها در محاسبات خود بسیج را لحاظ نکرده بودند.

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان بیان کرد: حضور منسجم مردم و تبعیت از مرجع عالیقدر حضرت امام خمینی(ره) باعث شد پیروزی ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس رقم بخورد در حالی که رزمندگان ما با حداقل امکانات نظامی مظلومانه در مقابل دشمنی که تا بن دندان به بروز ترین تسلیحات نظامی مجهز بودند ایستادند و نصرت الهی شامل حالشان شد.

سردار سالاری عنوان کرد: بسیج یعنی در هر نقطه ای از ایران اسلامی که نیاز به خدمات رسانی، تلاش و حضور باشد بسیج بعنوان اولین و موثرترین مجموعه حضور فعال پیدا کند چنانچه همه گان  شاهد رشادت های بسیجیان در صحنه های زلزله، سیل و فتنه هایی که سعی داشت امنیت مردم را برهم زند بودند و دشمنان باید بدانند با این حضور بسیج در تمام عرصه ها هیچ ابر قدرتی نخواهد توانست در مقابل این تفکر به پیروزی برسد.

وی ادامه داد:مقام معظم رهبری بسیج را یک تشکیلات عظیم در دنیا می داند که درایت، اراده و تلاش این نهاد مقدس سنگرهای دنیا را یک به یک فتح خواهد کرد  و امروز بسیج ما الهام بخش آزادگان سراسر دنیا است و تمام مسلمین به بسیجیان افتخار می کنند و در افغانستان، سوریه، یمن، عراق، لبنان و ... از آن الگو می گیرند.

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام بیان کرد: بسیج همانطور که موفق شد معادلات جنگ نظامی را در ۸ سال دفاع مقدس تغییر دهد  می تواند معادلات جنگ اقتصادی را هم تغییر دهد؛ همه بدانند ما امروز خیالمان از لحاظ امنیتی و نظامی آسوده است و هیچ قدرتی توان مقابله با انقلاب و نظام اسلامی را ندارد و نخواهد داشت و به لطف خداوند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ايران ید واحده ای هستند که در برابر دشمن ایستاده اند و  گلوی آمریکا را فشرده اند.

وی تصریح کرد: اگر آمریکایی ها، اروپایی ها و اجانب می فهمیدند که توان مقابله با ایران را دارند یک لحظه برای برخورد نظامی با ایران درنگ نمی کردند اما اینکه تاکنون اقدامی نکرده اند علتش این است که توان این کار را نداشته اند و امروز به برکت خون شهدا سپاه مقتدر ما چه در هوا، چه در زمین و چه در دریا با تمام قوا و توان انگشت به ماشه آماده است تا اسرائیلی ها و آمریکایی ها را شخم بزند و نابود کند.

 

 

انتهای پیام/