دیدار رئیس دادگستری استان هرمزگان با امام جمعه شهرستان بندرلنگه
  • اجتماعی

  • بهمن 06، 1400 - 07:01


به گزارش خبرنگار دریای اندیشه  از  شهرستان بندرلنگه ،آقای مجتبی قهرمانی رئیس دادگستری استان هرمزگان و هیئت همراه با حجت الاسلام و المسلمین با دکتر اسماعیل نیا دیدار کرد. 
امام جمعه بندرلنگه در این دیدار با بیان اینکه : عملکرد خوب و با قاطعیت  آقای قهرمانی در برخورد با مفاسد از ایشان قهرمانی در ذهن همه ی هم استانی ها ایجاد کرده است که امیدواریم شاهد موفقیت بیشتر ایشان باشیم.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر اسماعیل نیا  در این دیدار ۵ توصیه  را خطاب به رئیس دادگستری استان  ومجموعه همکاران ایشان خصوصا در شهرستان بیان کردند:
۱_ایشان ضمن تشکر از زحمات جناب آقای جابر رئیس دادگستری و جناب اقای آزادی دادستان جهت خدمات مجاهدانه به مردم  پیشنهاد نمودند که در بسیاری از مشکلات شهرستان که مردم با آن دست به گریبان هستند دستگاه قضا به عنوان مدعی العموم ورود کند و ازمسئولان بخواهد تا سریعتر به مشکلات مردم رسیدگی کنند.
۲_نسبت به مجازات مالی و حبس به مجازات های عام المنفعه اقدام نمایند. مثلا به جای فلان مقدار حبس ،مجرم را ملزم را به ساخت و تعمیر خانه نیارمندان ، انجام خدمات علمی ،ارائه خدمات فرهنگی به جامعه و.... نمایند.
۳_پرداختن جدی تر دستگاه قضا به ترک فعل مسئولان در زمینه های که این ترک فعل ضرر و خسارت برای مردم  شریف دارد.
۴_نسبت به اراضی واگذار شده دولتی برخلاف ضوابط به افراد خاص یا زمین هایی که براساس ضوابط مقرر واگذار شده اما برخلاف آن قرارداد از آن بهره برداری می شود و بازگردان آن به بیت المال و در اختیار قرار دادن زمین های مذکور برای جوانان فاقد مسکن اقدام نمایند
۵ _حمایت بیشتر از تولیدگران و سرمایه گذاران در صدور احکام ، مشکل  شهرستان بندرلنگه با مشکل سرمایه گذار و تولید گر رفع می شود، حضور سرمایه گذار  نیاز به حمایت همه جانبه دارد هم از سوی  فرمانداری و نماینده دولت در شهرستان بندرلنگه هم از سوی دستگاه قضا در شهرستان.
انتظار می رود که در مسائل مختلف حتی المقدور جانب تولیدگران و سرمایه گذاران را داشته باشند تا زمینه حضور آنها در شهرستان تسهیل گردد.
 قابل ذکر است جناب اقای قهرمانی در پایان ببان کردند: نکات بیان شده توسط امام جمعه کاملا دقیق و کارشناسانه بود و هم دراستان وهم در شهرستان با قاطعیت اجرا خواهد شد