فولاد هرمزگان رکورد دار تولید در کشور شد
  • فرهنگی

  • فروردین 04، 1399 - 10:39


فرزاد ارزانی در یک گفت‌وگوی خبری اظهار کرد: این شرکت توانست با تولید یک میلیون و ۴۶۰هزار تن محصول اسلب در سال ۹۸، رکورد تولید این شرکت را در سال‌های فعالیت خود بشکند.

به گزارش دریای اندیشه ،وی افزود: این موفقیت نشان از شایستگی و توانایی فولاد هرمزگان در عرصه فولاد کشور و نتیجه همت و تلاش کلیه کارکنان عملیاتی و ستادی این شرکت است.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان خاطرنشان کرد: نمودار تولید اسلب در فولاد هرمزگان طی سه سال گذشته صعودی بوده، به نحوی که در سال ۹۶ با برنامه‌ریزی دقیق، ترسیم نقشه استراتژی شرکت و هدف گذاری، تولید شرکت از ۱۱۴۱۱۴۷ تن در سال ۹۵ با رشدی ۲۳٫۵ درصدی به ۱،۴۰۸،۲۴۴ تن تختال رسید.

ارزانی در ادامه گفت: سال ۹۷ با برنامه‌ریزی دقیق در راستای تحقق اهداف استراتژیک شرکت رکورد سالیانه تولید  ۱،۴۴۰،۸۹۸ تن تختال به ثبت رسید که رشد ۲٫۳ درصدی نسبت به سال ۹۶ را نشان می‌دهد.

‎وی در ادامه خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ شرایط بسیار پیچیده تر از گذشته بود و تحریم های آمریکا مستقیما صنعت فولاد را نشانه گرفت اما به لطف خداوند و با نقشه راه قراردادن بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید ملی و رونق تولید و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و با تکیه بر توان داخل، توانستیم بسیاری از نیازهای خود را تامین و با تولید ۱،۴۶۰،۱۰۶ تن تختال در سال ۹۸ رشد ۱٫۳ درصدی در تولید تختال را نسبت به سال ۹۷ رقم بزند.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به عملکرد بسیار مطلوب همه واحدهای ستادی و عملیاتی در سال ۹۸ گفت: در حوزه تناژ فروش نسبت به سال ۹۷،  در بخش  صادرات رشد ۴۰ درصدی و در مجموع فروش داخلی و صادراتی به رشد ۱۳ درصدی دست یافتیم.

انتهای پیام