فولاد کاوه جنوب کیش شرکت برگزیده همایش ملی ساخت ایران
  • گزارش و مصاحبه

  • خرداد 11، 1401 - 07:59


شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در همایش ملی ساخت ایران که با رویکرد معرفی و تجلیل از حامیان تولید ملی، کالا و خدمات ایرانی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، به عنوان شرکت برتر برگزیده و نشان عالی این همایش ملی را دریافت کرد.
به گزارش دریای اندیشه، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، این همایش ملی با حضور مدیران ارشد وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، وزارت امور اقتصادی، مدیران وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار و به شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به عنوان شرکت برگزیده در حمایت از توانمندی‌های داخلی نشان عالی اعطا شد. حمایت از شرکت‌های پیشرو در تولید ملی، ارز آوری برای کشور، اولویت قرار دادن شرکت های دانش‌بنیان و بهره‌گیری از دانش داخلی و پشتیبانی از شرکت‌های پائین دستی از جمله معیارهای انتخاب شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به این عنوان اعلام شده است. 
گفتنی است همایش ملی ساخت ایران در راستای ایجاد و تقویت تولید محصولات داخلی، محصولات صنعتی و خوشه‌های صادراتی به معرفی واحدهای تولیدی، خدماتی و صادراتی خوشنام و صاحب سبک کشور پرداخت. با توجه به شعار سال یعنی «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» از طرف رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر نوآوری، در این همایش در جهت حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی و ایجاد نوآوری، از تولیدکنندگان کالا و عرضه کننده خدمات داخلی و مدیران بنگاه‌های مطرح و موفق اقتصادی کشور تجلیل شد