فرمانده سپاه میناب : دستاوردهای انقلاب به نسل جوان انتقال داده شود
  • اجتماعی

  • بهمن 18، 1400 - 07:17


فرمانده سپاه میناب گفت: باید برای تبیین دستاوردهای انقلاب و انتقال اهداف و ارزش های آن به نسل جوان و نسل های آینده  تلاش شود.

ب گزارش دریای اندیشه سرهنگ پاسدار حسین درویشی روز یکشنبه در جمع بسیجیان میناب با بیان اینکه انقلاب ما انقلابی تمام بعدی و جهان شمول استوار شده بر پایه های دینی و اخلاقی است،افزود: این انقلاب نعمتی عظیم، بی بدیل و بی نظیر برای تمامی مستضعفان جهان است.    

وی افزود : انقلاب اسلامی ایران را باید نتیجه مجاهدت ها، تلاشهای خستگی ناپذیر، عالمانه و استکبار ستیزانه حضرت امام خمینی(ره) در راستای استقرار حکومتی بر پایه اسلام ناب محمدی دانست.
وی یادآور شد : اکنون به برکت وجود این انقلاب و سیر تکاملی روزافزون با وجود تمامی مرارت ها، شیطنت ها، دسیسه ها، توطئه ها، خیانت ها و ترور ها ، تحریم ها توسط آمریکا، استکبار، منافقین،دشمنان خارجی و داخلی، تلاشهای بی وقفه نفوذی ها و عوامل دشمن در داخل کشور برای ضربه زدن به انقلاب، روز به روز پایه های استکبار در جهان متزلزل تر شده و فریاد عدالت خواهی در بین مردم جهان، بلندتر، طنین اندازتر و رساتر شده است.
درویشی بیان داشت : امروز با عبور از ۴۳ سال دوران پرافتخار ایستادگی و مقاومت، راه برای حرکتی پرشتاب تر و پرقدرت تر و استوارتر در گام دوم انقلاب، بازتر و فراخ تر شده است و این به برکت همان تدابیر داهیانه و مدبرانه امامین انقلاب، مجاهدت های شهدا و رزمندگان در دفاع مقدس و جبهه های مقاومت، و تلاش های شبانه‌روزی جوانان و مسوولان دلسوز درتمام عرصه های رشد و پیشرفت کشور است