گلسا از دیوار فولادی رد نشد
  • ورزشی

  • شهریور 13، 1403 - 09:23


 تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان در حساس ترین بازی این فصل خود توانست صدر نشین را شکست دهد
. به گزارش دریای اندیشه، شامگاه دهم شهریورماه و از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، فولاد هرمزگان از ساعت ۱۹/۳۰ در ورزشگاه غدیر بندرعباس میزبان صدر نشین جدول گلساپوش یزد بود که توانست میهمان خود را با شکست بدرقه نماید.
 شاگردان حمید رضایی پور در حالی در حساس ترین دیدار این فصل لیگ برتر روبروی یکدیگر قرار گرفتند که می دانستند برای ماندن در کورس قهرمانی باید این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارند.
 در این دیدار قرمزپوشان فولاد هرمزگان توانستند با گل های امیر سالمی وعلی میرزایی با نتیجه ۲ بر یک از سد گلساپوش یزد صدرنشین عبور کنند و همچنان یکی از اصلی ترین مدعیان قهرمانی در لیگ امسال باشند.
 فولادی ها با این نتیجه توانستند در جدول رده بندی ۲۹ امتیازی شده و با اختلاف یک امتیاز با تیم گلساپوش در رده دوم جدول رده بندی قرار بگیرند. 
شاگردان رضایی پور در هفته چهاردهم این رقابت ها ۱۷ شهریور ماه در بندرعباس میزبان تیم پارس جنوبی خواهد بود.
دیگر نماینده استان یعنی شهرداری بندرعباس در دیداری خارج از خانهو در شمال کشور میهمان استاروان نوشهر بود.
شاگردان مجتبی ذاکری که انصافا بازیهای زیبایی از خود به نمایش می گذارند در این دیدار نیز همچون دیدارهای گذشته با یک بازی عالی، نمایشی بیاد ماندنی از خود بر جای گذاشت.
نارنجی پوشان شهرداری در حالی که در این دیدار با نتیجه 3 بر 3 میزبان خود را متوقف کرده بودند در نهایت با ناداوری در ثثانیه های پایانی نتیجه را ئاگذار کرد.
این دیدار که در زمین ساحلی سید پیمان حسینی و با حواشی زیاد برگزار شدعلی دیانت ( دو گل) و شایان جمشیدی برای شهرداری بندرعباس گلزنی کزدند.
در سایر دیدارهای این هفته دکتر تامین اصفهان با نتیجه 3 بر 2 از سد مهمان خود شاهین خزر رودسر گذشت، جدال دو نماینده یزد یعنی وحدت مهریز و چادر ملو اردکان با نتیجه 6 بر 5 به سود چادرملو به پایان رسید و پارس جنوبی بوشهر هم در دیداری یک طرفه با نتیجه 5 بر صفر پاس جوان گناوه را در هم کوبید.
بدین ترتیب تا پایان هفته سیزدهم گلسا پوش یزد با 30 امتیاز در صدر جدول قرار داردف فولاد هرمزگان با 26 امتیاز در جایگاه دوم و پارس جنوبی با 22 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.
شهرداری بندرعباس هم با 12 امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد و شاهین خزر رودسر، دکتر تامین اصفهان و پاس جوان گناوه بهه ترتیب با 9 ، 5 و 1 امتیاز رده های هشتم تا دهم را به خود اختصاص داده اند.
در هفته چهاردهم این رقابت ها شنبه 17 شهریور ماه فولاد هرمزگان در خانه از پارس جنوبی بوشهر پذیرایی خواهد کرد، چادر ملو با دکتر تامین مصاف خواهد داشت، شهرداری بندرعباس در ورزشگاه خانگی 18 شهریورماه از پاس جوان گناوه قعر جدولی پذیرایی خواهد کرد، چادر ملو با استاروان و شاهین خزر رودسر با وحدت مهریز جدال خواهند کرد.