هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور: ذاکری - رضایی، دوئل بندری ها: شهرداری به دیوار فولادی رسید
  • گزارش و مصاحبه

  • خرداد 30، 1402 - 05:16


هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساحلی با شگاه های کشور امروز سه شنبه ۳۰  خرداد ماه و به دربی هرمزگانیها برگزار خواهد شد.
 به گزارش دریای اندیشه، در حالی هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد که دو نماینده هرمزگان در دیداری حساس و جذاب رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.
دو نماینده استان  در حالی امروز و  از ساعت 19:15 و در ورزشگاه غدیر بندرعباس به مصاف هم خواهند رفت که شهرداری بندرعباس با سرمربی جدید خود بدنبال کسب اولین پیروزی خود در این فصل می باشد و فولاد هرمزگان نیز بدنبال قطع شکست های دو هفته گذشته خود می باشد و از همین رو این دیدار می تواند زیباترین دیدار این هفته لقب بگیرد.
فولاد هرمزگان از چهار دیدار گذشته خود دو پیروزی و شهرداری بندرعباس بدون پیروزی به استقبال دربی شهر بندرعباس خواهند رفت.
نارنجی پوشان بندرعباس که پس از شش فصل حضور در لیگ برتر، سه فصل قبل به لیگ یک سقوط کردند در فصل گذشته دوباره توانستند برای دومین بار جواز حضور در لیگ برتر را بدست آورند ولی تا پایان هفته پهارم هیچ امتیازی کسب نکردند تا از هم اکنون بعنوان یکی از شانس های برگشت دوباره به لیگ دسته اول لقب بگیرد.
این تیم در حالی مقابل شاگردان مجتبی ذاکری قرار خواهند گرفت که طی چهار هفته گذشته حواشی زیادی نیز به همراه داشتندو امیدوارند با شکست قرمز پوشان فولادی به اولین برد خود برسند تا حاشیه های این تیم نیز کم شود. در سایر دیدارهای همزمان با بازی  فولاد هرمزگان و شهرداری بندرعباس ، تیم منطقه آزاد چابهار با مقاومت گلساپوش یزد در ورزشگاه پیوسته چابهار، پارس جنوبی بوشهر با  فرش حداد اصفهان در  ورزشگاه دهکده گردشگری بوشهر، صدرشیمی یزد با  چادرملو اردکان در ورزشگاه سلمان مردآباد یزد بازی خواهند کرد. تنها بازی روز چهارشنبه ۳۱  خردادماه هم بین تیم های حیات داود گناوه و  شاهین خزر رودسر برگزار خواهد شد.  تا پایان هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی با شگاه های کشور هیات فوتبال اصفهان با ۱۰ امتیاز صدرنشین است.
مقاومت گلساپوش یزد و چادر ملو اردکان یزد با ۹ امتیاز و به دلیل تفاضل گل دوم و سوم هستند. صدرشیمی یزد با ۸ امتیاز مکان چهارم را در اختیار دارد. فولاد هرمزگان و پارس جنوبی بوشهر با شش امتیاز و به دلیل تفاضل گل پنجم و ششم هستند.
شاهین خزر رودسر با ۴ امتیاز در مکان هفتم ایستاده است. منطقه آزاد چابهار با ۲ امتیاز هشتم است و تیم های شهرداری بندرعباس و شهدای حیات داوود گناوه بدون امتیاز مکان های نهم و دهم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده اند.
لیگ برتر فوتبال ساحلی با شگاه های با حضور تیم های فولاد هرمزگان، شهرداری بندرعباس، دریانوردان بوشهر، گلساپوش یزد، صدرشیمی یزد، فرش حداد اصفهان، شاهین خزر رودسر، پارس جنوبی، چادرملو اردکان و منطقه آزاد چابهار در حال برگزاری است.