هفته بیست و سوم لیگ دسته دو فوتبال کشور: امتیازاتی که فولاد را به مقصد نمی رساند
  • گزارش و مصاحبه

  • فروردین 29، 1402 - 09:34


تیم فوتبال فولاد هرمزگان موفق شد نماینده کرمانشاه را شکست دهد.
 به گزارش دریای اندیشه، از سری مسابقات هفته بیست و سوم فوتبال کشور تیم فوتبال فولاد هرمزگان در ورزشگاه آزادی کرمانشاه مهمان بعثت کرمانشاه بود که توانست میزبان خود را شکست دهد.
شاگردان کریمیان که در هفته های پایانی تلاش مضاعفی برای رسیدن به جمع مدعیان از خود نشان می دهند در این دیدار نیز توانستند سه امتیاز دیگر به جمع امتیازات خود اضافه کنند تا فاصله خود را با صدر نشینان جدول کمتر نمایند. در این دیدار تیم فولاد هرمزگان با گل های میلاد قنبری و هادی دهقانی برابر بعثت کرمانشاه به برتری دو بر صفر دست یافت
با این نتیجه تیم فولاد هرمزگان با کسب ۳۴ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی گروه اول مسابقات قرار گرفت
تیم فولاد هرمزگان در هفته بیست و چهارم در دیداری خانگی در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس  هفته آینده میزبان ویستا توربین تهران قعر جدولی می باشد.
در گروه اول رقابت های لیگ دسته دو فوتبال کشور دو تیم مس سونگون ورزقان و فولاد نوین اهواز هر دو 45 امتیازی هستند و فولاد هرمزگان و پاس همدان با اختلافی 11 امتیازی نسبت به این تیم ها در جایگاه سوم و چهارم قرار دارند
اما در انتهای جدول شهید اورکی اسلامشهر با 22 امتیاز، اترک بجنورد با 17 و ویستا توربین تهران با 14 امتیاز به ترتیب رتبه های یازدهم تا سیزدهم را به خود اختصاص داده اند.
شاگردان کریمیان در سه هفته پایانی این رقابت ها به ترتیب با ویستا توربین تهران در بندرعباس، شهید اورکی اسلامشهر در تهران و در هفته پایانی نیز با فولاد نوین اهواز در ورزشگاه خلیج فارس به میدان خواهند رفت.
اختلاف امتیازی دوتیم صدر نشین با تیم های سوم و چهارم به گونه ای می باشد که با کسب هر نتیجه ای قطعا یکی از دو تیم مس سونگون یا فولاد نوین راهی لیگ دسته اول خواهد شد و یکی هم راهی دیدار پلی آف خواهد شد.