هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور؛ نارنجی پوشان بندرعباسی در اتوبان سقوط
  • گزارش و مصاحبه

  • خرداد 25، 1402 - 10:41


تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس در چهارمین دیدار خود در خانه باز هم باخت تا نشان دهد علاقه ای به حضور در لیگ برتر ندارد.
به گزارش دریای اندیشه، عصر 23 خردادماه و از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور تیم شهرداری بندرعباس در دیدار مقابل منطقه آزاد چابهار در زمین  ساحلی غدیر شکستی دیگر را در کارنامه خود ثبت کرد تا همچنان قعر نشین جدول باشد.
شاگردان رضا تامینی که سه هفته ابتدایی را با شکست پشت سر گذاشته بودند در این دیدار خانگی بدنبال کسب اولین پیروزی خود بودند تا بتوانند به شکست های خود پایان دهند اما ناکامی های این تیم همچنان ادامه دارد. نارنجی پوشان در این دیدار که 7 بار توپ از خط دروازه ها گذشت تنها سه بار توانستند دروازه میهمان خود را باز کنند و چهار بار نیز تور دروازه شأن به لرزه در آمد.
شهرداری بندرعباس که فصل گذشته توانست پس از چند سال حضور در لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود نماید حالا بعنوان کاندیدای اصلی بازگشت دوباره به لیگ دسته اول می باشد.
نماینده استان در حالی نتایج بسیار ضعیفی کسب کرده است که اتفاقات تیم فوتبال این باشگاه در فصل گذشته در ساحلی در حال تکرار است و قطعا در صورت شکست در هفته پنجم سرمربی این تیم دیپورت خواهد شد تا به سرنوشت سرمربی ناموفق فوتبال این باشگاه دچار شود.
هر چند حاشیه های درون تیم آنقدر زیاد شده که کنترل این حاشیه ها از دست باشگاه و سرمربی تیم خارج و همین عامل باعث کسب نتایج ضعیف این تیم طی چهار هفته گذشته شده است.
مدیران این باشگاه در حالی در این فصل با قراردادی 500 میلیونی سرمربی بوشهری را به خدمت گرفتند که این مربی کارنامه ای در فوتبال ساحلی نداشته و از سوی دیگر از ظرفیت های داخلی استان و مجموعه شهرداری نیز بدلایل نامشخص استفاده نکردند تا نشان دهند چندان علاقه ای به استفاده از ظرفیت های بومی ندارند.
شهرداری بندرعباس پس از 6 سال حضور در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، سه فصل نیز در لیگ دسته اول حضور داشت و در سال گذشته توانست با هدایت منصور مدارهایی دوباره به لیگ برتر صعود کند.