هفته دهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور: فولاد همچنان در مسیر ناکجاآباد
  • گزارش و مصاحبه

  • مرداد 25، 1402 - 05:16


هفته اول دور برگشت رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با شکست فولاد هرمزگان مقابل تیم قعر جدولی چابهار به پایان رسید.
به گزارش دریای اندیشه، عصر ۲۲ مرداد ماه و از هفته اول دور برگشت لیگ برتر تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان در چابهار میهمان تیم قعر جدولی منطقه آزاد این شهر بود که در ادامه روند ناکامی های خود، مقابل این تیم باختی دیگر را در کارنامه اش ثبت کرد.
شاگردان مجتبی ذاکری که نیم فصل اول با نتایج بسیار ضعیفی و تنها با کسب سه پیروزی از ۹  هفته در جایگاه هفتم جدول قرار داشتند در اولین مسابقه دور برگشت اولین باخت نیم فصل دوم را هم به نام خود ثبت کرد تا روند ناکامی های این تیم همچنان ادامه داشته باشد.
قرمز پوشان هرمزگانی در این دیدار با نتیجه سه بر صفر مقابل منطقه آزاد چابهار ۵ امتیازی که ضعیف ترین تیم نیم فصل اول نیز بود شکست خوردند تا شرایط این تیم بدتر از گذشته باشد.مهرشاد اگور، معین منصوری و  محمد نبات زئی سه بازیکن منطقه آزاد چابهار بودند که توانستند در این دیدار تور دروازه فولاد را به لرزه در آورند تا تحقیر آمیز تریم شکست این فصل فولاد را رقم بزنند.
فولاد هرمزگان با توجه به نتایج ضعیف نیم فصل اول چند بازیکن مطرح را برای تقویت تیم جذب کرد اما خریدهای گران قیمت این تیم در نیم فصل هم چاره شکست های متمادی این تیم نشد.
حال باید دید مدیران باشگاه که هفته ماقبل آخر نیم فصل اول حکم اخراج سرمربی این تیم را امضا کرده بودن و برد این تیم در هفته آخر مقابل همین تیم چابهار دوباره اخراج سرمربی را به تاخیر انداخت این بار و در نیم فصل دوم تا چه زمانی فرصت ماندن به ذاکری خواهند داد.
دیگر نماینده استان نیز دیروز در دیداری خانگی در ورزشگاه غدیر توانست دیگر تیم قعر جدولی شهدای حیات داوود گناوه را با حساب ۷ بر ۴ شکست دهد.در هفته یازدهم لیگ برتر هفته آینده شهرداری در خارج از خانه و در یزد به مصاف چادر ملو و فولاد در خانه به مصاف پارس جنوبی بوشهری خواهد رفت که با 19 امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد.
در جدول رده بندی و تا پایان هفته دهم گلسا پوش یزد با اختلاف زیاد و با 27 امتیاز در صدر قرار دارد و پارس جنوبی با 19 و دیگر تیم یزدی یعنی صدر شیمی با 17 امتیاز در جایگاه های دوم و سوم قرار دارند.
بدین ترتیب با پایان هفته اول دو تیم بندرعباسی جایگاه خود را در جدول عوض کردند و شهرداری با کسب سه امتیاز این هفته ۱۱ امتیازی شد و در جایگاه هفتم قرار گرفت و فولاد هم با همان ۹ امتیاز نیم فصل اول با یک پله سقوط در جایگاه هشتم قرار گرفت.