هفته دهم لیگ دسته سه فوتبال کشور: سودای صعود قشمی ها، هرنگ به دور از روزهای اوج
  • گزارش و مصاحبه

  • خرداد 21، 1402 - 05:10


هفته دهم لیگ دسته سه فوتبال کشور در حالی برگزار شد که دو نماینده استان در جزیره قشم و شیراز به مصاف حریفان خود رفتند.
به گزارش دریای اندیشه، ۱۹ خرداد ماه شناور سازی پی پشت قشم در دیداری خانگی و در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان خرم گشت افلاک بود که توانست با شکست این تیم به جمع مدعیان در این گروه اضافه شود.
قشمی ها در این دیدار توانستند با یک گل حریف خود را بدرقه نمایند تا با کسب این سه امتیاز با ارزش جمع امتیازات خود را به عدد ۱۵ برسانند و جایگاه چهارم را به خود اختصاص دهند.
تک گل نماینده قشم را جواد پزشک پور به ثمر رساند.
نماینده استان که در هفته های ابتدایی نتوانست نتایج مطلوبی کسب کند در ادامه رقابت ها به هماهنگی بهتر رسیده و این هفته ها ضمن کسب نتایج بهتر به دنبال جمع کردن امتیازات لازم برای رسیدن به صدر جدول می باشد.
نماینده قشم در ۸ هفته پایانی این رقابت ها می تواند دست به کار بزرگی بزند و در اولین فصل حضورش بعنوان یکی از تیم های صعود کننده باشد.
در دیگر دیدار برگزار شده در این گروه و در شیراز، هرنگ جوان بستک میهمان کاکوهای شیرازی بود که نتوانست امتیازی از این دیدار کسب کند و دست خالی این شهر را ترک کرد.
نماینده بستک که فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی از خود به جای گذاشت در این فصل و در مرحله دوم نتوانسته چندان عملکرد موفقی داشته باشد و این هفته هم در دیداری ضعیف با حساب یک بر صفر به قرمزپوشان شیرازی که در انتهای جدول قرار داشتند باخت تا همچنان با ۱۳ امتیازی که تا هفته قبل کسب کرده بود در جایگاه پنجم جدول قرار بگیرد. در این گروه سپاهان ب اصفهان با ۲۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و نفت امیدیه با ۱۸ امتیاز و شایان دیزل با ۱۶ امتیاز جایگاه دوم و سوم را از آن خود کرده اند.
در انتهای جدول نیز سه تیم پرسپولیس شیراز، خرم گشت افلاک و ایرانجوان بوشهر به ترتیب با ۹، ۸ و ۷ امتیاز جایگاه هشتم تا دهم جدول را در اختیار دارند.