هفته دوم لیگ برتر فوتسال کشور: تساوی با طعم تنش
  • گزارش و مصاحبه

  • مرداد 22، 1402 - 05:34


تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس در دومین دیدار خود در خانه مقابل گهر زمین سیرجان متوقف شد.
به گزارش دریای اندیشه، عصر جمعه ۱۹ مردادماه تنها نماینده استان در لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت ۱۶ در سالن فجر بندرعباس میزبان گهر زمین سیرجان بود که نتوانست به اولین برد سه امتیازی خود دست یابد و مقابل میهمان خود متوقف شد.
شاگردان هادی بزوال که اولین دیدار خود در این فصل را با شکستی سنگین پشت سر گذاشته بودند در این دیدار بدنبال جبران شکست هفته اول خود بودند تا همچون هفته های ابتدایی فصل قبل نتایج درخشانی را کسب کنند.
زرد پوشان بندرعباسی که از حمایت پر شور تماشاگران خود نیز بهره می بردند مقابل حریف سیرجانی که شرایطی همچون این تیم داشت به تساوی یک بر یک رسید تا اولین امتیاز خود را دست کند و در جایگاه دهم جدول قرار گیرد.
یکی از بزرگترین ضعف های این تیم که طی دو دیدار گذشته کاملا به چشم آمد افت بدنی بازیکنان و ضعف آنها در نیمه دوم هست که انتظار می رود با برنامه ریزی بهتر در دیدارهای آینده این مشکل گریبانگیر آنها نشود.
علی جوذری تنها گل این دیدار برای نفتی ها  به ثمر رساند.
تیم پالایش نفت بندرعباس در هفته سوم ۲۵مردادماه در اصفهان میهمان گیتی پسند این شهر  است که با ۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به مس سونگون در جایگاه دوم جدول قرار دارد.
در  پایان این دیدار و بعد از سوت اتمام این بازی از سوی داور، هواداران از نتیجه ضعیف این تیم طی دو هفته گذشته خشمگین و با تعدادی از بازیکنان و کادر فنی درگیر شدند.
هر چند در دومین دیدار پالایش نفت بندرعباس، سالن فجر مملو از تماشاگرانی شده بود که برای اولین پیروزی این تیم لحظه شماری میکردند آما نتیجه باخت در دیدار اول و تساوی خانگی مقابل تیمی نه چندان مطرح در خانه باعث خشم هوادارانی شد که در گرمای طاقت فرسایی سالن فجر این دیدار را از نزدیک نظاره گر بودند.
با وجود درگیری ها میان تعدادی از تماشاگران و کادر فنی و بازیکنان نفت در نهایت با پادرمیانی این درگیری خاتمه یافت اما ادامه روند عدم نتیجه گیری نفتی ها در لیگ امسال ، قطعا حاشیه های زیادی همراه این تیم خواهد بود.
پالایش نفت بندرعباس در هفته نخست و در حالی که با نتیجه ۴ بر ۱ در نیمه اول از مس سونگون جلو بود در نیمه دوم ۵ گل دریافت کرد تا در نهایت این دیدار را با حساب ۶بر ۴ به نفع تیم تبریزی به اتمام برسد.
نفتی ها در دومین دیدار خود هم در حالی که با یک گل از حریف خود جلو بودند در نهایت کار به تساوی کشید تا اعتراض تماشاگران از بازی ضعیف نماینده استان منجر به درگیری میان دو طرف شود.
پالایش نفت بندرعباس در هفته سوم در دیداری سخت و نفس گیر در اصفهان میهمان گیتی پسند دوم جدولی و شش امتیازی هست.