هفته سوم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور: شکست، بهترین نتیجه برای فولاد، شهرداری در راه لیگ یک
  • گزارش و مصاحبه

  • خرداد 20، 1402 - 05:17


تیم فولاد هرمزگان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور اولین شکست خود را در خانه تجربه کرد در حالی که شهرداری همچنان به روند شکست های زنجیره ای خود ادامه می دهد.
به گزارش دریای اندیشه، از هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور و از ساعت ۱۹ فولاد هرمزگان در زمین ساحلی غدیر بندرعباس میزبان شاهین خزر رودسر بود که مقابل میهمان خود تن به شکست داد.
شاگردان مجتبی ذاکری که در دو هفته ابتدایی توانسته بودند دو برد پر گل را کسب کنند در این دیدار نیز به دنبال کسب سومین پیروزی خود بودند تا از صدر جدول فاصله نگیرد.
طوسی پوشان هرمزگانی در حالی این دیدار را آغاز کردند که در همان دقایق ابتدایی با دو گل از حریف خود عقب افتادند و امیر حسین حمزه پور توانست با بارکردن دروازه میهمان خود، فاصله گلها را به عدد یک برساند اما این پایان کار در تایم اول این دیدار نبود و قرمز پوشان رودسری برای سومین بار تور دروازه فولاد را به لرزه در آوردند تا این نیمه با نتیجه سه بر یک به اتمام برسد.
با شروع نیمه دوم این فولادی ها بودند که توسط سجاد عبدالله زاده به دومین گل خود رسیدند تا دوباره اختلاف به یک گل برسد اما سید مهدی یوسفی دروازه بان شاهین توانست دومین گل خود را وارد دروازه نماینده استان کند و در نهایت نیمه دوم نیز با نتیجه چهار بر دو به اتمام رسید.
اما در سومین تایم از این دیدار شاگردان ذاکری به هر دری زدند تا از شکست خانگی نجات پیدا کنند اما نه تنها موفق به انجام این کار نشدند که دو بار دیگر در دقایق پایانی دروازه خود را باز شده دیدند تا در دیداری پر گل و با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل شاهین خزر رودسر اولین شکست خود سنگین خود آنهم مقابل هوادران  را تجربه کنند.
برای فولاد در این دیدار امیر حسین حمزه پور و سجاد عبدالله زاده و برای شاهین خزر رودسر نیز علیزاده، سید مهدی یوسفی (دو گل)، حسین نجفی (دو گل) و علیرضا قربانی موفق به گلزنی شدند.
عملکرد خیره کننده دروازه بان رودسر در این دیدار باعث شد یک تنه فولاد هرمزگان را به زانو درآورد و مانع از گلزنی شاگردان ذاکری شد.
در دیگر دیدار انجام شده در هفته سوم شهرداری بندرعباس در دیداری خارج از خانه که به استان همجوار سفر کرده بود مقابل پارس جنوبی بوشهر قرار گرفت و سومین باخت متوالی را برای خود به ثبت رساند.
نارنجی پوشان که سال گذشته صعود آسانی به لیگ برتر داشتند امیدوار بودند که دوباره به روزهای اوج خود برگردند و دوباره نام شهرداری را در فوتبال ساحلی زنده نگه دارند.
نماینده استان در دو هفته ابتدایی تنها دو شکست در کارنامه خود ثبت کرد تا نشان دهد چندان علاقه ای برای ماندن در لیگ برتر ندارد.
این تیم در هفته سوم بدنبال قطع روند شکست های خود بود اما نه تنها نتوانست به این امر مهم دست یابد بلکه با دریافت ۴ گل بوشهر را ترک کرد تا علنا ثابت کند که گزینه اول رسیدن به لیگ دسته اول خواهد بود.
نارنجی پوشان طی سه هفته ابتدایی با مشکلات عمده ای روبرو بوده اند که عدم همدلی و همبستگی در بین بازیکنان و کادر فنی، عدم استفاده از مربی با تجربه و کارکشته، عدم آشنایی کامل سرمربی از ظرفیت بازیکنان  و عدم جذب بازیکنان مطلوب و در نهایت جبهه گیری که بین کادر فنی و بازیکنان بوجود آمده، آینده این تیم را تاریک و شانس آنرا برای برگشت به لیگ دسته اول بیشتر از سایر تیم ها کرده است.
نارنجی پوشان با کسب این نتیجه همچنان در قعر جدول جای دارند و در هفته چهارم در خانه به مصاف حریف خود خواهد رفت.