هفته یازدهم لیگ دسته ۳ فوتبال کشور: صدر جدول آماده میزبانی از شناور سازی
  • ورزشی

  • خرداد 29، 1402 - 05:17


دو نماینده استان در لیگ دسته سه فوتبال کشور موفق شدند حریفان خود را شکست دهند و هفته شش امتیازی برای هرمزگان به ثبت رساندند.
به گزارش دریای اندیشه، تیم فوتبال شناورسازی پی پشت قشم  که در یزد به مصاف یزد لوله رفته بود توانست با تحمیل شکست به میزبان خود دست به کار بزرگی بزند و با دست پر این شهر را ترک و فاصله امتیازی خود را با صدر جدول کمتر نماید.
قشمی ها که در این هفته ها و با جذب چند بازیکن از جمله هادی دهقانی توانسته اند شرایط خود را برای ادامه مسابقات بهتر کنند حالا با پیروزی بر یرد لوله، جمع امتیازات خود را به عدد ۱۸ رساندن تا تنها ۴ امتیاز اختلاف با صدرنشین جدول یعنی سپاهان ب اصفهان داشته باشند.
 نماینده قشم در دیدار خود مقابل نماینده یزد توانست با تک گل هادی دهقانی این تیم را شکست دهد و همچنان در جایگاه چهارم جدول باقی بماند.
 اما در دیگر دیدار این هفته نیز هرنگ جوان بستک در خانه میزبان ایرانجوان بوشهر بود و توانست با شکست این تیم همچنان جایگاه خود را در جدول حفظ و امید هایش برای رسیدن به صدر جدول بیشتر از گذشته کند.
 بستکی ها در این دیدار همچون دیگر نماینده استان با یک گل حریف خود را بدرقه کردند تا با ۱۶ امتیاز بعد از شناورسازی در جایگاه پنجم جدول قرار بگیرند.
 در سایر بازی‌های این هفته خرم گشت افلاک لرستان قعر جدولی در خانه توانست دو بر یک سپاهان ب اصفهان صدرنشین را شکست بدهد، شایان دیزل کوار نیز با همین نتیجه پارسا باغملک را از پیش رو برداشت و پرسپولیس شیراز هم یک بر صفر نفت امیدیه را در اهواز از پیش رو برداشت.
 بدین ترتیب و تا پایان هفته یازدهم سپاهان ب اصفهان با ۲۲ امتیاز صدرنشین، شایان دیزل کوار با ۱۹ امتیاز در جایگاه دوم و نفت امیدیه با ۱۸ امتیاز و تفاضل گل بهتر در جایگاه سوم قرار دارند و دو نماینده استان نیز رتبه های چهارم و پنجم جدول را به خود اختصاص داده اند.