حمایت بنگاه های اقتصادی از ورزش میناب باید قوت بیشتری به خود بگیرد
  • گزارش و مصاحبه

  • مرداد 03، 1401 - 14:09


رییس اداره ورزش و جوانان میناب:

 حمایت بنگاه های اقتصادی از ورزش میناب باید قوت  بیشتری به خود بگیرد


رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب در دیدار با استاندار هرمزگان افزود: حمایت بنگاه های اقتصادی از ورزش شهرستان میناب باید قوت  بیشتری به خود بگیرد و از جوانان با انگیزه حمایت شود.
به گزارش خبرنگار دریای اندیشه از میناب ؛ولی پور متولی ورزش وجوانان شهرستان میناب گفت:از استانداردرخواست می نمائیم تا نسبت به حمایت اقتصادی ازتیم های  مینابی توسط شرکت  صنایع پشتیبان، حمایت  نمایند،و دغدغه پیشکسوتان، دلسوزان و ورزشکاران شهرستان میناب راباحمایت های خود که حق ورزش شهرستان میناب در رقابتهای کشوری بعنوان نماینده هرمزگان هستند بکاهند.
 این مقام  مسئول افزود: امیدواریم مدیران ارشد  در صنایع و بنگاه های اقتصادی سود آور هرمزگان به شرق استان هرمزگان و شهرستان میناب  که خواستگاه  ورزش استان در کشور و جهان میباشد نگاه ویژه داشته باشند. 
دراین دیدار  صمیمی و کوتاه استاندار هرمزگان با مدیر جوان و رئیس اداره  ورزش و جوانان شهرستان میناب  قول مساعد  برای حمایت شرکت صنایع پشتیبان هرمزگان  از ورزش شهرستان میناب و نمایندگان مینابی که در قالب نمایندگان استان هرمزگان در رقابتهای کشوری  حضور دارند  داده شد.
ولی پور افزود: شرکت صنایع پشتیبان هرمزگان  جهت حضور پرقدرت نمایندگان ورزش هرمزگان در ورزش حرفه ای کشور  از ورزش شهرستان میناب که همیشه از لایق ترین نمایندگان  ورزش  استان بزرگ هرمزگان بوده اند حمایت کاملی نداشته اند.
وی گفت :متاسفانه  نتوانسته ایم سهم ورزش شهرستان میناب و  نمایندگان  مینابی در ورزش  کشور  را  از این صنایع  بگیریم در صورتی که شرکت  صنایع پشتیبان  ورزش در هرمزگان  تیم های مرکز استان  را ساپورت  مالی  می نماید و تیم های ورزشی شهرستان میناب که نمایندگان لایقی  همیشه  برای استان بوده اند،و در کشور نام هرمزگان راهمیشه با افتخار و اقتدار بر سر زبانها انداخته اند  از این سود بی بهره مانده اند که همیشه  با عدم‌حمایت بنگاه ها اقتصادی  بزرگ استان  و صنایع  اقتصادی در  هرمزگان  با مشکلات عدیده ایی رو برو شده اند .
رییس اداره ورزش و جوانان میناب افزود: تا جایی که تیم های ریشه دار مینابی که در کشور پرچم ورزش هرمزگان را همیشه به اهتزاز  در می آوردند  مانند خلیج فارس  و میناب طیور  در رشته فوتبال.بسکتبال و هندبال در لیگ یک باشگاه های کشور.فوتسال شهرستان در رقابتهای  کشوری بخاطر نبود حمایت مالی  از  دور مسابقات کشوری(خواسته)و ناخواسته  کنار رفته و کنار گذاشته شده اند و این حق ورزش با قِدمت و مستعد میناب  بعنوان دومین شهرستان  پرجمعیت  استان هرمزگان  نبوده و نیست.
ولی پور گفت: تنها فعالیت این شرکت ها پُر بازده در  استان  محدود به حمایت از تعداد رشته های محدود ورزشی در  مرکز  استان بوده که امیدواریم با ورود حاج حسین رئیسی نماینده محترم و دلسوز مردم شرق هرمزگان و شهرستان میناب در مجلس شورای اسلامی،مهندس دوستی استاندار محترم   که نگاهی  فرا مرکز استان هرمزگان را در ورزش قهرمانی کشور و بالاتر برای هرمزگان را دارند، مدیر کل جوان و دلسوز و بومی ما در اداره کل ورزش و جوانان دکتر خادمی  عزیز  و نماینده ویژه استاندار(فرماندار ویژه این شهرستان جناب آقای سلحشور)  در شهرستان میناب  بتوانیم حق ورزش لایق  میناب را که همیشه  توانسته کارنامه  خوبی از خود برجا بگذارد ولی با عدم‌حمایت های مالی  از این‌مهم  دور مانده اند را  بگیریم.
ولی پور اظهار داشت :اگر نیاز باشد به هرصورت ممکن و قانونی و با ورود  و حمایت قاطع دلسوزان ارشد کشوری و دارای مسئولیت های مهم  در استان حق ورزش شهرستان میناب  را از شرکت  صنایع پشتیبان و بنگاه های مالی  در استان هرمزگان را مطالبه نمائیم  و  حق واقعی   ورزش  دومین شهرستان پرجمعیت  استان هرمزگان را با یاری  خدا  و دلسوزی  مسئولین امر بگیریم.