خط تولید ماسک، لباس ضد ویروس و الکل در هرمزگان وارد مدار تولید می شود
  • فرهنگی

  • اسفند 13، 1398 - 05:47


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: خط تولید ماسک، لباس ضد ویروس و الکل در هرمزگان به زودی وارد مدار تولید خواهد شد و بخش مهمی از نیاز استان در این زمینه ها تامین خواهد شد.

به گزارش دریای اندیشه ،ایرج حیدری در نشست ویژه ستاد تنظیم بازار هرمزگان با فرمانداران، افزود:  خط تولید ماسک، لباس ضد ویروس و الکل در هرمزگان به زودی وارد مدار تولید خواهد شد و بخش مهمی از نیاز استان در این زمینه ها تامین خواهد شد.

وی تصریح کرد: باهرگونه احتکار اقلام بهداشتی از سوی دستگاه‌های نظارتی با قاطعیت برخورد خواهد شد و فرمانداران ماموریت دارند بر این مهم با بازدید میدانی، نظارت کنند.

حیدری از عموم مردم استان درخواست می گردد هرگونه احتکار اقلام بهداشتی را به دستگاه‌های نظارتی به ویژه تعزیرات حکومتی و سازمان حمایت ازمصرف کنندگان، جهت رسیدگی در اسرع وقت گزارش کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان اضافه کرد: میوه شب عید استان به مقدار مورد نیاز تامین وذخیره سازی شده است و به زودی به صورت گسترده با نرخ مصوب در سطح استان توزیع می شود.

حیدری با اشاره به اینکه مایحتاج ضروری موردنیاز مردم استان به صورت گسترده تامین شده است، اظهار کرد: مایحتاج ضروری مردم از طریق شبکه توزیع در سطح شهرستان های استان با نرخ تنظیم بازار توزیع می شود.

وی در پایان گفت: در شرایط فعلی پویایی بازار، رونق تولید و حفظ ظرفیت های اشتغال از اهمیت بسزایی برخوردار است.

انتهای پیام