کلیه مبادی ورودی و خروجی فرعی هرمزگان بسته خواهد شد
  • فرهنگی

  • فروردین 08، 1399 - 16:41


فرمانده انتظامی استان با اشاره به قاطعیت پلیس در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از کلیه مسافران نوروزی خواست با پایان دادن به سفر خود، هرچه سریعتر برنامه بازگشت به شهر محل سکونت خود را تنظیم کنند.

به گزارش دریای اندیشه ،سردار غلامرضا جعفری در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی و اجرای تشدید محدودیت های تردد، از شهروندانی که به مسافرت رفته اند، خواست ضمن لغو کردن سفر خود به خانه بازگردند.

وی افزود: باتوجه به شیوع روزافزون ویروس کرونا در کشور، پلیس هرمزگان همراه با دستگاه‌های مرتبط، طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری را با قاطعیت اجرا می کند و از هم استانی های عزیز و مسافرانی که به هرمزگان مسافرت کرده اند می خواهیم در این خصوص با پلیس خدمتگزار خود، همکاری کنند.

این مقام ارشد انتظامی تأکید کرد: شهروندان برای حفظ سلامتی خود و سایر هموطنان و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، در خانه بمانند و مسافران نوروزی که در استان حضور دارند هرچه سریعتر به استان محل سکونت خود بازگردند.

وی با تاکید بر همکاری شهروندان با پلیس در ریشه کنی ویروس کرونا، افزود: توجه به شعار "ما در خانه می مانیم" و "به خانه برگردیم" در این ایام برای پیشگیری از شیوع این بیماری بسیار مهم و ضروری است و این امر با تلاش شبانه روزی کارکنان پلیس و تلاش و همراهی شهروندان محقق خواهد شد.

سردار جعفری با بیان اینکه کلیه مبادی ورودی و خروجی فرعی بسته خواهد شد و خودروهای غیر بومی نیز از کنار گذرشهرها استفاده و از استان خارج و از ورود به داخل شهرها خودداری کنند تصریح کرد: پلیس بدون اغماض با خودروهای متخلف برخورد و برابر قانون مشمول ۵ میلیون ریال جریمه نقدی و خودرو متخلف به مدت یک ماه توقیف خواهد شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان اجرای این طرح را مطالبه عمومی دانست و عنوان کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت کامل این طرح را اجرا می کند.