کشف 870 کیلوگرم موادمخدر طی عملیات پلیسی در بندرلنگه
  • اقتصادی

  • بهمن 27، 1400 - 09:09


فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 870 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک طی عملیات بامدادی پلیس در شهرستان بندرلنگه خبر داد.

 

به گزارش دریای اندیشه به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری صبح امروز اظهار کرد: در ادامه مبارزه بی امان با قاچاقچیان موادمخدر و سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرلنگه با اقدامات گسترده اطلاعاتی و فنی شبانه روزی از قصد قاچاقچیان مبنی بر دپو مواد افیونی در سطح شهرستان و انتقال به استان های همجوار مطلع شدند.
 
وی تصریح کرد: مأموران ضمن رصد اطلاعاتی و هماهنگی قضائی، محل نگهداری مواد مخدر را در ارتفاعات مجاور کوه‌های حاشیه ای شهرستان شناسایی کردند.
 
فرمانده انتظامی استان اذعان داشت: بلافاصله پس از شناسایی محل دپو، مأموران با تشکیل سه تیم عملیاتی از پلیس های تخصصی موادمخدر ، آگاهی و پاسگاه انتظامی برکه سفلین به محل اعزام که دو نفر از قاچاقچیان که در حال محافظت و نگهبانی از مواد بودند به محض رویت مأمورین به طرف ارتفاعات مجاور گریخته و با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند.

سردار جعفری خاطر نشان کرد:مأموران در محل دپوی مواد مخدر تعداد 87 بسته 10 کیلویی مواد به مقدار 870 کیلوگرم از نوع تریاک کشف و به همراه یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک متعلق به قاچاقچیان به مقر انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: با رصد اطلاعاتی انجام شده و هماهنگی با مقام قضائی متهم اصلی پرونده شناسایی و نامبرده طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی انتقال یافت.

این مقام انتظامی استان با اشاره به کشف 870 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک، تأکید کرد: سایراعضای این باند نیز شناسایی و تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد