قشم قهرمان مسابقات موتور کراس هرمزگان شد
  • ورزشی

  • اردیبهشت 31، 1401 - 07:03


مسابقات قهرمانی موتورکراس هرمزگان عصر امروز در قشم برگزار و تیم موتورکراس شهرستان قشم با کسب پنج رتبه از جمع 6 رتبه برتر، قهرمان این دوره از مسابقات شد.

به گزارش دریای اندیشه،رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان قشم در حاشیه برگزاری این مراسم و در گفت و گو با خبرنگار فارس در قشم بیان کرد: مسابقات موتورکراس قهرمانی استان هرمزگان و انتخابی کشور در پیست موتور کراس ساحل جنوبی در دو کلاس ۲۵۰ و ۴۵۰ سی‌سی برگزار شد.

 

شمس الدین تکی زاده ادامه داد: در کلاس ۲۵۰ سی‌سی جوانان علیرضا احمدی از بندرعباس در جایگاه نخست ایستاد و شمس‌الدین تکی‌زاده و عبدالله اسعدی هر دو از قشم به ترتیب دوم و سوم شدند.

 

وی ادامه داد: در کلاس ۴۵۰ سی‌سی نیز محمدشریف سرودی از قشم قهرمان شد و امین بازماندگان و سیدمحمدحسینی از قشم دوم و سوم شدند تا این کلاس در تسخیر شرکت کنندگان قشمی باشد.

 

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان قشم اظهار داشت: این مسابقات با شرکت ۱۶ شرکت کننده از شهرهای قشم، بندرعباس، بندرخمیر، جناح، بستک و میناب برگزار شد و نفرات اول و دوم به مسابقات کشوری که ۲۷ خردادماه در تهران برگزار می شوند راه خواهند یافت.

 

وی با تشکر از حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم از مسوولین خواست به منظور حمایت هر چه بیشتر از این رشته مهیج، در حوزه زیرساخت‌های مورد نیاز بویژه ایجاد حصار دور پیست و سیستم آب پاش همکاری کنند.

 

گفتنی است، وجود ماسه‌های کویری در قشم و همچنین زمین صخره‌ای توانسته فضای مناسبی برای رشته ورزشی موتورکراس در جزیره زیبای قشم فراهم آورد.