معاونت مطالبه گری و اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان : دانشگاه آزاد اسلامی بازویی محکم برای پیشبرد اهداف ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر
  • فرهنگی

  • شهریور 26، 1399 - 22:31


 

طی احکامی جداگانه از سوی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر و با حضور معاونت مطالبه گری و اجتماعی این ستاد ،اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس منصوب  شدند   .

به گزارش دریای اندیشه ؛ حجت الاسلام حر گلزاری معاونت مطالبه گری و اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان در آیین معارفه اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس  اظهار داشت : دانشگاه آزاد اسلامی بازویی محکم برای پیشبرد اهداف ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر در استان هرمزگان است.

وی ظرفیت  دانشگاه آزاد اسلامی در استان هرمزگان را ظرفیتی بالا دانست و افزود : این دانشگاه می تواند با بکارگیری استادان مجرب و صاحب نظر با  تشکیل کارگروههای تخصصی  این ستاد را در احیاء مطالبه گری یاری رساند.

حجت الاسلام گلزاری  بهرمندی از فعالیت های پژوهشی از دیگر نیازهای این ستاد برشمرد و عنوان کرد: تحقیقات و پژوهش دانشگاهیان در قالب پایان نامه  می تواند راهکارهای تاثیر گذاری در اجرا و عملیاتی کردن  برنامه های ستاد قرار گیرد.

روش های منسوخ در امر به معروف و نهی از منکر بی نتیجه است

در ادامه این جلسه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید بر اساس استدلال و منطق عملیاتی شود گفت: بکارگیری روش های منسوخ در امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بی نتیجه است.

احسان کامرانی در دیدار خود با معاون مطالبه گری و اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان با اشاره به نقش دانشگاه به عنوان مرکز تحول جامعه افزود: دانشگاه به دنبال این است تا با آسیب شناسی درجامعه و ارائه راهکار مناسب با در نظر گرفتن تغییرات زمانی بتواند در تحقق برنامه ها و سیاست های نظام و انقلاب نقش آفرینی کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با تاکید بر لزوم هم افزایی ومشارکت دانشگاهیان در عملیاتی کردن امر به معروف ونهی از منکر افزود: دانشگاهیان باید با تقویت بنیه روحی و معنوی و ارتقای توانایی های فکری  خود بتوانند هر کدام آمرانی موفق در اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه قرار گیرند.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با اشاره به شرایط حساس وموقعیت کشور گفت : امروز دیگر شعار زدگی معنا و مفهومی ندارد و باید با عملیاتی کردن برنامه ها بتوانیم کشور را در مسیر رشد وتوسعه قرار دهیم.

در ادامه این دیدار معاون مطالبه گری و اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان با قدردانی ازهمکاری این دانشگاه در اجرای برنامه های فرهنگی این ستاد در استان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بازویی محکم برای پیشبرد اهداف ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر در استان هرمزگان است.

در پایان این دیدار احسان کامرانی و سعید مرادپور در احکام جداگانه ازسوی دبیر امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان به عنوان رئیس و دبیر این ستاد در دانشگاه آزاد اسلامی منصوب و معرفی شدند.