ماسک بزنید و واکسن تزریق کنید
  • اجتماعی

  • تیر 26، 1401 - 09:02


ماسک بزنید و واکسن تزریق کنید
به گزارش خبر نگار دریای اندیشه از بندرلنگه ؛پس از حدود دو سال همه گیری کووید ۱۹ و موج های متعدد آن که متاسفانه باعث تعطیلی، کم رونق شدن و آسیب به بسیاری اصناف، اماکن تجاری و موسسات آموزشی و تفریحی گردید، چند ماهی تجربه شیرین فروکش کردن این بيماري و برگشت آرامش به جامعه جای بسی خرسندی داشت. اما اخیرا با افزایش تعداد مبتلایان به این بیماری، نگرانی از تهدید این آرامش جدی شده است. لذا لازم است در جهت حفظ این آرامش و جلوگیری از برگشت به محدودیت های قبلی، همه ی آحاد مردم همراه شده و با رعایت پروتکل ها در کنترل این موج کوشش نماییم. بی شک با رعایت اصول بهداشتی و توجه به هشدارهای اعلام شده، موج کوتاه و با شدت کمی را در پیش رو خواهیم داشت.بنابراین در کنترل موج بیماری، بار ديگر مردم بندرلنگه   را به رعايت موارد زير يادآور مي نماييم:
 لازم است همه مردم عزیز از ماسک استفاده کنند و افراد علامت دار از ورود به جامعه، تجمعات و اماکن عمومی پرهیز کنند.
 تاکید می‌شود تزریق دوز یادآور  واکسن، برای حفظ سلامت افراد و کوتاه شدن موج بیماری و کاهش موارد فوتی بسیار لازم است.
فعاليت کلیه کارکنان ادارات و دستگاه هاي دولتي و غير دولتي در محل كار  با ماسک باشد و همچنين استفاده از ماسك در ورود مراجعین و اربابان رجوع به مراكز فوق الزامي مي باشد.
بازرسی از اماکن تجاری، تفریحی، ورزشگاه ها، آموزشگاه ها و ساير فعاليت ها بصورت جدی انجام خواهد شد و در صورت رعایت نشدن اصول بهداشتی طبق ضوابط و مقررات ستاد استاني و كشوري اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.
 اعمال محدودیت های مربوطه، براساس رنگ بندي كرونايي و تصمیمات ستادهاي استاني و كشوري و با توجه به شدت و مدت موج کووید ۱۹، در صورت لزوم تصميم گيري كه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.