مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان: آموزش حضوری طبق قانون ادامه دارد/ رفع مشکلات مدارس گزارش شده در دستور کار کمیته مدیریت فوریت
  • فرهنگی

  • فروردین 21، 1401 - 08:41


مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با تأکید بر ادامه آموزش حضوری مطابق قانون و بصورت کامل در پنج روز هفته گفت: رفع مشکلات مدارس گزارش شده به صورت ویژه توسط کمیته مدیریت فوریت، در اولویت است.

به گزارش دریای اندیشه، محمد قویدل در نشست شورای معاونین و کمیته مدیریت فوریت با موضوع بررسی مشکلات اعلام شده مدارس و رسیدگی ویژه و سریع به امورات، تصریح کرد: برای حضوری شدن کلاس های درس بر دو اصل تهویه طبیعی و رعایت شیوه نامه بهداشتی تأکید شده و مدارس با رعایت این دو اصل، طبق قانون ملزم به تشکیل کلاس های حضوری به صورت یک گروه در پنج روز هفته می باشند و تشکیل کلاس های ساعتی و یک روز در میان و یا ترکیب مجازی و حضوری مخالف قانون است.

وی درادامه تصریح کرد: مبالغی برای رفع مشکلات، به سرانه مدارس تخصیص داده شده و علاوه بر آن کمک هزینه بیشتر، برای مدارسی که همچنان مشکلات لوازم سرمایشی یا تهیه دیگر ملزومات دارند واریز می شود.  

این مسئول یاد آور شد: مدیران موظف هستند دغدغه اولیا را از طریق نمایندگان انجمن اولیا و مربیان مدرسه و تشکیل جلسات فعال پیگیری کنند و با اطلاع رسانی دقیق از موانع و مشکلات ، در صدد رفع سریع آن باشند.

شایان ذکر است در این جلسه ، لیست مدارس لازم التوجهی که طی نظارت ها جمع آوری شده بود، برای رسیدگی ویژه، و اعلام گزارش سریع، به مدیران نواحی و مناطق تحویل داده شد

منبع:اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان.