مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان عنوان کرد: پیشرفت های حاصل شده در آموزش و پرورش خمیر رضایت بخش است
  • گزارش و مصاحبه

  • خرداد 24، 1402 - 09:55


 مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در سفر یکروزه ی خود به این شهرستان با حجت الاسلام و المسلمین شعیب صالحی نماینده ی ولی فقیه و امام جمعه ی شهرستان خمیر و شیخ سید عبدالجلیل قتالی امام جمعه ی موقت اهل سنت شهر بندرخمیر دیدار نمود.
به گزارش خبرنگار دریای اندیشه از شهرستان بندرخمیر؛ محمد قویدل در این دیدار ضمن ارائه ی گزارشی از فعالیت‌ها و موفقیت های آموزش و پرورش استان در سطح ملی از روند اجرای فعالیت های آموزشی و پرورشی در مجموعه ی آموزش و پرورش شهرستان خمیر و تلاشهای همکاران ابراز رضایت نمود.
حجت الاسلام و المسلمین صالحی نیز با ابراز رضایت و خرسندی از موفقیت های آموزش و پرورش استان، توفیقات و موفقیت های ارزشمندی که توسط دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان خمیر در سطوح استانی و ملی کسب شده است را چشمگیر و آن را حاصل برنامه ریزی و همدلی و وفاقی دانست که در مجموعه ی آموزش و پرورش شهرستان خمیر حکم فرما است.
وی افزود: پیشرفت ها و موفقیت های حاصل شده در مجموعه ی آموزش و پرورش شهرستان خمیر بسیار مثبت و رضایت بخش بوده است. حجت الاسلام و المسلمین صالحی با توجه به اهمیت حوزه ی تعلیم و تربیت و جایگاه آموزش و پرورش در ساخت یک جامعه ی فرهیخته تاکید نمود: همه ی ظرفیت‌ها و دستگاه های شهرستان باید در کنار مجموعه ی تعلیم و تربیت باشند تا این مجموعه بتواند به اهداف مورد نظر که همانا رشد و تعالی نظام آموزشی و تربیتی می باشد دست یابد.
شيخ سید عبدالجلیل قتالی نیز  عنوان نمود: آموزش و پرورش به واسطه ی تعلیم و تربیت نسل آینده نهادی مهم در بین سایر نهادها می باشد و مسیر پیشرفت و توسعه ی هر جامعه ای از آموزش و پرورش می‌گذرد.
امام جمعه ی موقت اهل سنت شهر بندرخمیر ضمن ابراز رضایت از فعالیت های مجموعه ی آموزش و پرورش شهرستان و مسیر توسعه و پیشرفتی که در شهرستان برقرار می باشد اظهار کرد: تیم کاری آموزش و پرورش شهرستان خمیر در حال حاضر تیمی منسجم، موفق و دارای برنامه می باشد و اظهار امیدواری نمود با این روند رو به رشد قطعا شاهد کاهش خلأهای موجود در مجموعه ی تعلیم و تربیت شهرستان خواهیم بود.