مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان : تابستان مناسبترین زمان اصلاح نقاط ضعف احتمالی
  • گزارش و مصاحبه

  • خرداد 22، 1402 - 06:44


جلسه ی کارگروه توسعه ی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خمیر با حضور مدیر کل  آموزش و پرورش و رئیس اداره ی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان هرمزگان در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خمیر برگزار شد.
به گزارش خبرنگار دریای اندیشه از شهرستان خمیر؛ محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در جلسه ی کارگروه توسعه ی مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان گفت: با توجه به بازدید های صورت گرفته از حوزه های امتحانات نهایی شهرستان، نظم حاکم بر جلسات، نشان دهنده ی برنامه ریزی صحیح و مطلوب در ستاد امتحانات شهرستان خمیر است که امیدوارم این نظم همچنان تا پایان امتحانات تداوم داشته باشد.
 مدیر کل آموزش و پرورش با تاکید بر اهمیت دستگاه تعلیم و تربیت، توجه ویژه به همه ی ساحتهای شش گانه ی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مدارس را بسیار مهم دانست و خواستار توجه ویژه ی مدارس به این مقوله شد.
 قویدل ایام تابستان را مناسبترین زمان برای برنامه ریزی و تقویت نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف احتمالی دانست و گفت: کارگروه توسعه ی مدیریت مهمترین کارگروه تصمیم گیر در استان و مناطق است که باید با تمرکز و دقت کافی و برنامه ریزی های اصولی مناسبترین تصمیمات در آن اتخاد گردد.
 وی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه ی آموزش و پرورش شهرستان خمیر بابت پیشرفتهای صورت گرفته در حوزه‌های آموزشی و پرورشی اظهار داشت تحلیل وضعیت عملکرد و ارزیابی مدیران مدارس در حوزه های آموزشی و پرورشی به اصلاح امور کمک شایانی خواهد نمود.
 مدیر کل آموزش و پرورش در ادامه گفت :همه ی فرهنگیان وظیفه دارند با خدمت رسانی صحیح و اتخاذ تصمیمات مناسب، امید را در جامعه تقویت کنند.
نگاه تحلیلی و پیشگیرانه به بحث آسیب‌های اجتماعی، سازماندهی نیروها، تکمیل پروژه های نیمه کاره ی شهرستان  از دیگر مسائل مطرح شده در جلسه ی امروز بود که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش مورد بررسی قرار گرفت.
 علی یگانه مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان خمیر نیز ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌ها و توجه ویژه ی مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان به حوزه ی تعلیم و تربیت شهرستان خمیر اظهار امیدواری کرد حضور ارزشمند جناب آقای قویدل در شهرستان خمیر منشأ خیر و برکت برای مجموعه ی آموزش و پرورش شهرستان باشد.
همچنین در این نشست هر یک از اعضای کارگروه به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.