مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس: دفتر دانشگاه هرمزگان در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس ایجاد می‌شود
  • اقتصادی

  • دی 27، 1400 - 05:26


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس: دفتر دانشگاه هرمزگان در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس ایجاد می‌شود

 

 مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس از ایجاد دفتر دانشگاه هرمزگان در این منطقه عظیم اقتصادی خبر داد و گفت: پشتیبانی در تامین منابع انسانی متخصص، ارائه‌ی خدمات آموزشی و انجام مشاوره‌های تخصصی از اهداف ایجاد این دفتر است.

به گزارش دریای اندیشه حسن خلج طهرانی یکشنبه شب در دیدار با محمد صادقی سرپرست جدید دانشگاه هرمزگان با تبریک به وی افزود: با دایر شدن این دفتر به‌صورت روزانه یکی از اساتید دانشگاه هرمزگان در منطقه ویژه حضور خواهد یافت و متناسب با دغدغه‌های صنعت در راستای جذب سرمایه‌گذار و رفع موانع تولید به‌عنوان مشاور فعالیت خواهد کرد.
وی خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف دانش‌افزایی مدیران صنعت استان شد و اظهار داشت: دوره‌های آموزشی مختلف می‌تواند مدیران صنعت هرمزگان را توانمندتر از پیش کند و در گام نخست پیشنهاد ما برگزاری دوره‌های آموزش حقوق برای مدیران غیرحقوقی است.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس پیوند صنعت و دانشگاه را سبب ارتقای جایگاه هر ۲ نهاد دانست و اظهارداشت: امیدواریم با افزایش سطح تعاملات تمامی ارکان تاثیرگذار جامعه بتوانیم بستری پایدار برای بالندگی هرچه بیشتر کشور و حرکت در مسیر منویات رهبرمعظم انقلاب و تاکید ریاست جمهوری مردمی ایجاد کنیم.
خلج طهرانی در ادامه با بیان این‌که دانشگاه هرمزگان باید در تمام زمینه‌ها مشاور صنعت استان باشد، افزود: در همین راستا ایجاد دفتر دانشگاه هرمزگان در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس را با هدف پشتیبانی در تامین منابع انسانی متخصص، ارائه‌ی خدمات آموزشی و انجام مشاوره‌های تخصصی در برنامه قرار دادیم که امیدواریم با هم‌افزایی دوسویه به نتیجه مثبتی منتهی شود.