مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان ؛ تا سه سال آینده درکل استان طرح لوله کشی گاز اجرایی خواهد شد
  • گزارش و مصاحبه

  • خرداد 20، 1402 - 05:38


 به گزارش دریای اندیشه ازبندرلنگه ؛طی مراسمی با حضور استاندار هرمزگان ، فرمانداربندرلنگه  ؛ رئیس کمسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی وجمعی از مسئولان ومدیران استان وشهرستان  سه طرح عمرانی در بندرلنگه کلید خورد.
استاندار استان هرمزگان گفت: این طرح ها شامل طرح گازرسانی بخش مهران از توابع بندرلنگه شامل طرح یک ودو وبهسازی محور بندرلنگه به پارسیان خواهد بود. وی یاد آور شد :طرح بهسازی محور بندرلنگه به پارسیان به طول ۲۰ کیلومتر وبا اعتبار ۶۷ میلیارد ونهصدمیلیون تومان کلید خورد واظهار امیدواری نمود که تا پایان سال این طرح که شاهرگ حیاطی می باشد بهره برداری برسد.دوستی در یک گفتگوی کوتاه به خبرنگار دریای اندشیه در پاسخ به این سوال که طرح مسیر حظ  کمربندی بندرلنگه کی پایان خواهد رسید گفت: اکنون ما اولویت خودرا روی طرح مسیر بندرلنگه - پارسیان متمرکز نموده ایم بعد از پایان این طر ح قول خواهم داد تا سال ۱۴۰۳ حظ کمربندی مورد بهره برداری قرار خواهدگرفت.وی در ادامه اضافه کرد: طرح گازرسایی مهران یک در شهر لمزان و۲۸ روستای از توابع شهرستان بندرلنگه با هزینه بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است  که با اجرا این طرح سه هزار و۵۰۰ خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند. استاندار هرمزگان در ادامه یاد آور شد: که در طرح مهران دو نیز به ۱۸ روستان بندرلنگه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان گاز رسانی خواهد شد که ۳۰۰ خانوار از مزایایی این طرح بهره مند می شوند .
 مدیرکل شرکت گاز استان هرمزگان در پاسخ به این سوال که طرح گاز رسایی بندرلنگه کی به پایان خواهد رسید گفت: تا سه سال آینده کل استان هرمزگان طرح گاز رسایی کلید خواهد خورد وبندرلنگه تا سه سال آینده مردم از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
در ادامه کلنگ زنی مسیر روستای پدل به دهستان دژگان ؛ با هزینه بالغ با ۱۸۴۸ میلیارد ربال وبه طول ۲۷نیم کیلومتر مربع  کلید خورد واین مسیر در مدت ۱۰ماه بهره برداری خواهد رسید.