مدیران مکلفند فرصت های شغلی در شهرستان ایجاد کنند
  • گزارش و مصاحبه

  • تیر 29، 1401 - 12:51


فرماندار خمیر:
مدیران مکلفند فرصت های شغلی در شهرستان ایجاد کنند

فرماندارخمیر گفت: با توجه به نیاز جوانان به شغل، ایجاد اشتغال از جمله اولویت‌های اصلی شهرستان در سال جاری است.
به گزارش خبرنگار دریای اندیشه از شهرستان بندرخمیر؛ خواستار اعلام کرد: امسال ایجاد یکهزار و ۲۶۸ فرصت شغلی به وسیله دستگاه‌های اجرایی و واحدهای زیرمجموعه این دستگاه‌ها در شهرستان خمیر هدف گذاری شده است از این رو مدیران دستگاه های اجرایی مکلفند بر اساس هدف‌گذاری تعیین شده، فرصت های شغلی را در شهرستان ایجاد کنند.میرهاشم خواستار بعدازظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خمیر با اشاره به وجود ظرفیت‌های بزرگ در حوزه‌های مختلف شهرستان، اظهار داشت: کشاورزی، صنعت، گردشگری، فعالیت های دریا محور و ... از جمله ظرفیت‌ هایی است که استفاده صحیح از این ظرفیت ها می تواند زمینه ساز ایجاد اشتغال و درآمد پایدار زیادی در سطح شهرستان شود.
وی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان مکلف هستند براساس برش شهرستانی که در سال ۱۴۰۱ برای آنها تعیین شده اهداف و برنامه های اشتغال زایی شهرستان را محقق سازند.وی در ادامه عنوان کرد: مدیران باید بر حسب نیازهای شهرستان برای ادارات خود برنامه سالانه تدوین کنند.
فرماندار همچنین با اشاره به قابلیت های متعدد در حوزه گردشگری، خواستار معرفی هر چه زودتر مدیر میراث فرهنگی و گردشگری جهت سروسامان دادن به این اداره شد.فرماندار همچنین از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان خواست پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت را تا نیمه مرداد ماه جهت جمع بندی به فرمانداری اعلام کنند.
وی همچنین به اداراتی که هنوز موفق به راه اندازی شبکه دولت نشده اند یک هفته مهلت داد نسبت به راه اندازی و اتصال به سامانه شبکه دولت اقدام کنند.
این مقام مسئول همچنین با بیان اینکه مدیران بی‌انگیزه در دستگاه‌های اجرایی خمیر جایی نخواهند داشت، تأکید کرد: مدیران بایستی پیگیر امورات مردم باشند و شخصاً در جلسات حضور یابند و در صورت مرخصی و مأموریت‌ باید به فرمانداری اطلاع دهند.