مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان خبرداد تعامل در جهت رفع مشکلات ۴۰ روستای شهرستان قشم
  • اجتماعی

  • خرداد 03، 1401 - 08:02


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان از تسهیل در روند بهسازی روستاهای شهرستان قشم با همکاری منطقه آزاد خبرداد.

 

به گزارش دریای اندیشه،شهریار نوری زاده در گفت و گو با ایسنا، افزود: با هدف بهبود وضعیت معابر داخل محدوده مصوب طرح هادی روستاها و افزایش ایمنی ساکنان جزیره قشم و همچنین تامین مسکن روستاها و شهرهای زیر ۲۵۰۰۰ نفر جمعیت و اجرای پروژه های عمرانی در سطح جزیره تفاهم نامه همکاری بین سازمان منطقه آزاد قشم و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان منعقد شد.

 

وی با تقدیر از تعامل مدیرعامل منطقه آزاد قشم و دهیاران شهرستان قشم، اظهار کرد: با عملیاتی شدن مفاد این تفاهم نامه شاهد آسفالت معابر و طرح‌های هادی روستاهای شهرستان قشم خواهی بود.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان با بیان اینکه این تفاهم نامه به منظور بهره گیری از ظرفیت‌های محلی جهت هم افزایی و توسعه فعالیت‌های عمران روستایی منعقد شد، خاطرنشان کرد: با اجرای این تفاهم نامه شاهد افزایش سرعت اجرای طرح‌ها و همچنین مدیریت بهینه هزینه‌های عمرانی در طرح‌های توسعه روستاهای جزیره خواهیم بود.

 

وی با اشاره به اینکه دهیاری‌های روستاهای جزیره قشم در صورت آمادگی و انجام زیرسازی جهت آسفالت معابر در نوبت اجرای این طرح قرار خواهند گرفت، اظهار کرد: تحول و بهسازی روستاهای طولا و تورگان به بنیاد مسکن واگذار شد که امیدواریم در آینده شاهد سرعت بخشیدن به فرآیند خدمت رسانی این روستاها باشیم.

 

نوری زاده در پایان عنوان کرد: این امر علاوه بر رفع مشکلات حدود ۴۰ روستا گامی بلند و موثر در راستای خدمت گذاری دولت جمهوری اسلامی ایران به روستائیان خواهد بود.