مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان: بیش از ۲۹ میلیارد تومان خدمات پزشکی رایگان در هرمزگان ارائه شد
  • گزارش و مصاحبه

  • اردیبهشت 20، 1402 - 05:16


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: گروه‌های جهادی درمانی سال گذشته ۱۱۱ هزار و ۹۳۰ خدمت تخصصی پزشکی و دندانپزشکی رایگان به ارزش ۲۹ میلیارد و ۲۴۵ میلیون ریال به نیازمندان مناطق محروم این استان ارائه کردند.
به گزارش دریای اندیشه، حمید باسره با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: این تعداد خدمت رایگان به نیازمندان هرمزگانی توسط ۷۳۳ پزشک و دندانپزشک اعزامی در قالب ۲۸ گروه جهادی درمانی و تخصصی در مناطق محروم استان هرمزگان محقق شده است.
وی بیان کرد: سال گذشته ۲۸ گروه جهادی درمانی تخصصی و دندانپزشکی به مناطق محروم استان هرمزگان اعزام شدند که ارزش خدمات پزشکی ارائه شده از سوی این گروه‌ها به بیماران افزون بر ۲۹ میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان بوده است.
باسره به ارزش و اهمیت خدمت صادقانه گروه‌های جهادی در مناطق محروم اشاره کرد و یادآور شد: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی، تشکیل گروه‌های جهادی است که اعضای آن داوطلبانه در این گروه‌ها عضو شده و مشغول خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم به ویژه نیازمندان و محرومان جامعه می‌شوند. وی گفت: اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم هرمزگان با همکاری استانداری، کمیته امداد، قرارگاه مردمی سلامت و دانشگاه علوم پزشکی استان بوده است.