مدیرکل ورزش و جوانان استان خبرداد: بهره‌برداری از ۱۰ سالن ورزشی در شهرستان‌های هرمزگان
  • گزارش و مصاحبه

  • خرداد 18، 1402 - 05:58


مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: تا پایان سال جاری حداقل ۱۰ سالن ورزشی در تمامی شهرستان‌های هرمزگان به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش دریای اندیشه، مظفر مهری خادمی‌نسب  افزود: بسیاری از دهستان‌ها و روستاهای هرمزگان سال‌هاست که از نبود سالن ورزشی گله‌مند بوده و تقاضا برای ایجاد زیرساخت ورزشی را به عنوان یک ضرورت خواستار بودند. وی با بیان اینکه با تصمیمات اخذ شده در وزارت ورزش و جوانان و حمایت‌های استاندار هرمزگان، تمرکز خود را بر پروژه‌های با پیشرفت بالای ۶۰ درصد گذاشته‌ایم، اظهار کرد: تا پایان سال جاری حداقل ۱۰ سالن ورزشی در تمامی شهرستان‌ها با این مشخصه در هرمزگان به بهره‌برداری می‌رسد.
خادمی‌نسب با اشاره به اینکه برخی از سالن‌های ورزشی نیز مجری ساختش اداره راه و شهرسازی است و اداره کل ورزش و جوانان بهره‌بردار است، عنوان کرد: جلسه خوبی با اداره کل راه و شهرسازی نیز برگزار کردیم و نتیجه آن تکمیل شدن هر چه سریع‌تر پروژه‌های نیمه تمام و تحویل گرفتن شش سالن ورزشی جدید برای بهره‌برداری تا پایان سال است.
وی با بیان اینکه با حمایت‌ها و پیگیری نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس نیز در جهت تکمیل چمن‌های مصنوعی نیز گام برداشته‌ایم، تصریح کرد: بالغ بر ۱۱۴ چمن مصنوعی روستایی و هشت زمین چمن مصنوعی بزرگ نیز امسال در استان هرمزگان به بهره‌برداری می‌رسد.
هیئت های ورزشی دوره های استعدادیابی بانوان را در اولویت قرار دهند
مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: لازم است هیئت های ورزشی با برنامه ریزی منسجم ،دوره های مربیگری،داوری و استعدادیابی بانوان را اولویت کاری خود قرار دهند.
 مظفر خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان اظهار داشت: در اداره کل ورزش و جوانان استان نگاه و توجه ویژه ای به حوزه ورزش بانوان در سطح استان داریم و پیگیر اعتبارات برای تقویت و رشد این حوزه هستیم.
وی تصریح کرد: با همه توانمان در جهت توسعه ورزش استان بخصوص ورزش بانوان تلاش خواهیم کرد تا موانع و مشکلات را رفع نماییم تا موفقیتهای بیشتر بانوان ورزشکارمان در میادین ورزشی را شاهد باشیم .
مدیرکل ورزش و جوانان استان  از نواب رئیس هیئت های ورزشی استان خواست تا ضمن بازدید از فضاها، اماکن ورزشی و باشگاهها و شهرستان ها، برنامه عفاف و حجاب را در فعالیت های ورزشی مد نظر قرار دهند.
خادمی با بیان اینکه ۳ اردوی تیم ملی در رشته نجات غریق، تیراندازی و استعدادیابی بسکتبال و فوتبال به میزبانی هرمزگان در سال گذشته برگزار شد، اظهار کرد: استان هرمزگان در سال گذشته میزبان مسابقات لیگ کشوری در رشته های فوتبال ساحلی، هندبال، والیبال، فوتسال، بسکتبال، بدمینتون و قایقرانی بود.