مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان؛ نگاه ویژه ای به ورزش بانوان در استان داریم
  • گزارش و مصاحبه

  • خرداد 16، 1402 - 07:19


به حضور مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان  نشست تخصصی نائب روسای هیئت های ورزشی استان برگزارشد.
 به گزارش دریای اندیشه، دکتر مظفرمهری خادمی نسب در این نشست اظهارداشت؛ بانوان ورزشکار استان تاکنون افتخارات فراوانی در سطح کشور و بین المللی کسب نموده اند و هیئت های ورزشی با برنامه ریزی منسجم ،دوره های مربیگری،داوری و استعدادیابی را اولویت خود قرار دهند.
خادمی بیان داشت: ما دراداره کل ورزش و جوانان استان نگاه و توجه ویژه ای به حوزه ورزش بانوان در سطح استان داریم و پیگیر اعتبارات برای تقویت و رشد این حوزه هستیم.
مدیر کل  ورزش وجوانان استان تصریح کرد: با همه توانمان در جهت توسعه ورزش استان بخصوص ورزش بانوان تلاش خواهیم نمود تا موانع و مشکلات را رفع نماییم تا موفقیتهای بیشتربانوان ورزشکارمان در میادین ورزشی راشاهد باشیم.
خادمی  از نائب روسای هیئت های ورزشی استان درخواست نمود: از فضاها،اماکن ورزشی و باشگاهها و شهرستان ها بازدید نمایند و برنامه عفاف و حجاب را در فعالیتهای ورزش مد نظر قرار دهند .
وی با بیان اینکه ۳ اردوی تیم ملی در رشته نجات غریق ،تیراندازی و استعدادیابی بسکتبال و فوتبال به میزبانی هرمزگان در سال گذشته برگزارشده اظهارکرد: استان هرمزگان در سال گذشته میزبان مسابقات لیگ کشوری در رشته های فوتبال ساحلی، هندبال، والیبال ، فوتسال، بسکتبال، بدمینتون و قایقرانی بود.
 معاونت توسعه ورزش بانوان ضمن تبریک ولادت با سعادت امام رضا (ع) ارائه گزارش عملکرد حوزه بانوان بیان داشت:دستاوردهای مهمی را در سال گذشته با حمایت های مدیر کل و تلاش های هیئت های ورزشی کسب نمودیم وسال گذشته بانوان ورزشکار استان ۴۰۷ مدال بین المللی ،جهانی ،کشوری و آسیایی کسب نمودند.
فاطمه مرادی  افزود: ۵۵ ورزشکار هرمزگانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند که ۱۹ نفر از ورزشکاران عضو تیم ملی هستند.
وی افزود:برنامه های فرهنگی ورزشی متنوعی در سطح استان برگزارشده وبرای اولین بار همایش دختران فاطمی بمناسبت اربعین حسینی و با اجرای سرود سلام فرمانده با حضور جامعه گسترده بانوان برگزار شد.