محل استقرار نمایندگان رییس جمهور برای پاسخگویی به مردم
  • سیاسی

  • دی 22، 1400 - 09:00


مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری محل استقرار نمایندگان تام الاختیار وزرا و سازمانهای دولتی برای پاسخگویی به درخواست های مردمی در آستانه سفر رییس جمهوری به هرمزگان در بندرعباس اعلام کرد.

به گزارش سه شنبه شب ایرنا، دراین لیست ۳۱ وزارت خانه و نهاد دولتی با استقرار میز ارتباطات مردمی ،آمادگی خود را برای پذیرش درخواست، شکایات و پیشنهادهای مردم استان هرمزگان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۲ و۲۳دیماه اعلام کرده تا خواسته های آنان سریعتر رسیدگی شود.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی و انتظامی استاندار هرمزگان گفت: آیت الله ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان صبح پنجشنبه درچهاردهمین سفر استانی مهمان مردم خون‌گرم این استان است.

به گزارش دریای اندیشه به نقل از  ایرنا، علی رئوفی روز سه‌شنبه در نشست با رسانه‌های هرمزگان افزود: در جریان سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به مدت ۲ روز برنامه‌های مختلفی شامل دیدار با نخبگان، خانواده‌های شهدا، نشست با مدیران، نشست با خبرگان صنعت و بازدیدهای میدانی از مناطق سیل زده و زلزله زده دارند.

وی ادامه داد: رییس جمهور سه بازدید سرزده خواهند داشت و نشست‌های آن در سالن ندسا برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: آخرین برنامه سفر رییس جمهور دیدار با خبرنگاران است و سپس هرمزگان را ترک می‌کند.

معاون استاندار هرمزگان اضافه کرد: نامه‌های مردم به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه سامد و به صورت الکترونیکی دریافت می‌شود.