موارد مثبت کرونا در هرمزگان به ۸۳ نفر رسید
  • فرهنگی

  • اسفند 23، 1398 - 22:47


 

دکترحسین فرشیدی امشب در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ۷۳۱ بیمار با تشخیص بیماری حادتنفسی تاکنون به بیمارستان مراجعه کرده اند، اظهار کرد: از این تعداد ۵۸۰ نفر پس از بهبود ترخیص یافتند و در حال حاضر ۱۲ بیمار حاد تنفسی نیز بستری هستند.

به گزارش دریای اندیشه،دکتر فرشیدی با اشاره به اینکه آمار مثبت کرونایی هرمزگان امروز به ۸۳ نفر رسیده است و ۶۳ مورد از موارد مثبت اعلام شده با بهبود وضعیتشان ترخیص یافتند، اضافه کرد: متأسفانه یک مورد فوتی فردی ۶۷ ساله با سابقه دیابت به دلیل سفر به کاشان و ابتلا به کرونا نیز به آمار فوتی های استان اضافه و  تعداد فوتی های استان هرمزگان به ۸ نفر رسید.

وی در خصوص میزان پراکندگی موارد مثبت کرونایی در استان هرمزگان، تصریح کرد: بندرعباس با ۴۴ مورد، قشم با ۱۲ مورد، کیش با ۱۳ مورد، پارسیان ۲ مورد، رودان ۳ مورد، بندرلنگه ۳ مورد، بستک ۲ مورد، حاجی آباد یک مورد، میناب ۲ مورد و جاسک یک مورد نیز توزیع ویروس کرونا مثبت در استان هرمزگان را شامل می شوند.

این مقتم مسئول در خصوص مهار ویروس کرونا در استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر هرمزگان در شیب افزایش ویروس کرونا قرار دارد و احتمال دارد تا نیمه فروردین به پیک ویروس کرونا برسیم اما طبق ارزیابی ها تا خردادماه با ویروس کرونا در هرمزگان سر و کار داریم.

انتهای پیام