مسابقات فوتسال جام رمضان کیش برترین های خود را شناخت
  • ورزشی

  • اردیبهشت 15، 1401 - 12:13


مسابقات جام فوتسال جام رمضان کیش با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

 

به گزارش دریای اندیشه ، مسابقات فوتسال جام رمضان ۱۴۰۱ از پنجم اردیبهشت با حضور ۱۳ تیم در سالن چند منظوره المپیک آغاز شد و در نهایت پس از انجام ۳۰ مسابقه شب گذشته پایان یافت.

 

تیم توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت و تیم پاس ناجا نایب قهرمان شد و الصاروج و آلفا به ترتیب در جایگاه سوم و چهارم ایستادند.

 

همچنین بر اساس نظر کارشناسان و داوران محمدرسول احمدی از تیم کترینگ گل مریم به عنوان بهترین بازیکن جوان، محمدمهدی یوسفی از تیم الصاروج به عنوان بهترین دروازه بان ، محمدرضا شیرانی از تیم پاس ناجا به عنوان بهترین بازیکن و و سینا جمالی از تیم الصاروج به عنوان آقای گل مسابقات شناخته شدند.

 

بر اساس قرعه کشی گروه Aاین مسابقات شامل توسعه مدیریت بنادر و فرودگا،ه سرخپوشان، کترینگ گل مریم، مقاومت سپاه، شهید تابش ، گروه B شامل الصاروج، سالود، اهورا ،ارمک و گروهC شامل آلفا ، پاس ناجا ، دانشگاه تهران، مهاجران بود.

 

کیش ۴۳۹ هزار متر مربع فضای ورزشی دارد که سرانه ورزشی آن ۱۱ متر برای هر نفر بوده که ۱۱ برابر کل کشور و چهار برابر میزان میانگین جهانی است‌.

 

هم اکنون ۴۰ هیات ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که مرکز ورزش و تفریحات سالم این جزیره امسال برنامه‌های آموزشی، ارتقاء، اعزام، اردو و مسابقه مختلف را تدارک دیده است؛ در جزیره کیش حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده و ۶۷ مربی فعالیت دارند.

 

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب