مسابقه ی فرهنگی " ویژه کارکنان مخابرات منطقه هرمزگان " به مناسبت سوگواری ایام محرم برگزار
  • فرهنگی

  • شهریور 26، 1399 - 09:53


مسابقه ی فرهنگی " ویژه کارکنان مخابرات منطقه  هرمزگان " به مناسبت سوگواری ایام محرم برگزار
می گردد .
به گزارش دریای اندیشه: ، این مسابقه طبق برنامه های ابلاغی از سوی  شرکت مخابرات ایران و  در شرایطی خاص به جهت شیوع کرونا در " دهه ی دوم " ماه محرم انجام می شود.  
این مسابقه با حضور کارکنان اعم از " رسمی ، قراردادی و خصوصی به صورت سوالات تستی چهار گزینه ای با موضوع کتاب  لهوف (شرح قیام امام حسین ع و حوادث روز عاشورا) اثر سید بن  طاووس  برگزار  میگردد
گفتنی است به نفرات برتر جوایزی به رسم یادبود تعلق خواهد گرفت.
-------------------------------------------
ساختمان ستادی و مراکز مخابراتی منطقه هرمزگان در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان سیاهپوش شد .

به گزارشدریای اندیشه :، همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) ، مخابرات منطقه اقدام به سپاه پوش کردن ساختمان ها و مراکز مخابراتی کرد  .

در این اقدام که در راستای  انتقال پیام عاشورا و بزرگداشت این ایام انجام شد ، زیارت  پرفیض عاشورا نیزتوسط مداحان مطرح استانی در دهه اول ماه محرم به صورت زنده از صفحه ی اینستاگرام مخابرات منطقه به آدرس hormozgan_ tci_ iran پخش گردید .

----------------------------------------------------------
دیدار و سرکشی از خانواده شهید رستم صفا جویان
به گزارش دریای اندیشه :، محسن دیانت رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه به همراه جمعی از همکاران  با حضور در منزل شهید رستم صفا جویان با پدر و مادر این شهید دیدار و گفتگو کرد .
دیانت ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا، خاطر نشان کرد :  خانواده های شهدا و جانبازان در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداری از آرمان های امام خمینی (ره) نقش مهمی را ایفا می کنند .و امروز ما هرچه داریم از خون شهدا است .
گفتنی است در پایان این دیدار صمیمی به خانواده معظم شهید ، لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود تقدیم گردید.