مسئول جدید عقیدتی سیاسی منطقه یکم نیروی دریایی ارتش معارفه شد
  • گزارش و مصاحبه

  • خرداد 22، 1401 - 09:18


با حضور رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی نیروی دریایی ارتش؛

     مسئول جدید عقیدتی سیاسی منطقه یکم نیروی دریایی ارتش معارفه شد

 

به گزارش اختصاصی روزنامه دریای اندیشه، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسین صنعت پور رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی نیروی دریایی ارتش، فرماندهان ارشد نظامی نداجا رئیس جدید عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش معارفه شد . 

در این مراسم که با حضور خادمین حرم مطهر رضوی و پرچم مقدس بارگاه منور و قدسی حضرت علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام همراه بود از تلاش‌های چندین ساله حجت‌الاسلام والمسلمین بهارلویی رئیس پیشین این سازمان تجلیل و حجت‌الاسلام والمسلمین صمدی به عنوان رئیس جدید سازمان عقیدتی سیاسی منطقه یکم امامت نداجا معارفه شد. 

به پاس زحمات، مشارکت‌ و تلاش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین بهارلویی در برگزاری جشن‌های مردمی و بین‌اللملی زیرسایه خورشید هرمزگان تندیسی به رسم یادبود به اضافه تکه‌ای از فرش مقدس حرم حضرت امام رضا علیه‌السلام به ایشان اهدا شد.

با حکم ریاست اداره عقیدتی سیاسی نداجا، حجت‌الاسلام جعفر صمدی مدیریت عقیدتی سیاسی منطقه یکم امامت نداجا شد 

آیین تکریم و معارفه مدیریت عقیدتی سیاسی منطقه یکم امامت نداجا، با حضور حجت‌الاسلام صنعت پور ریاست اداره عقیدتی سیاسی نداجا، فرماندهان و مدیران نیروهای مسلح مستقر در استان هرمزگان، انجام شد. 

حجت‌الاسلام حسین صنعت پور، ضمن تبریک ایام دهه کرامت گفت: قرآن کریم،علاوه بر تجارت مادی، از تجارت معنوی سخن گفته است که نجات‌بخش است و آن ایمان به خدای متعال و رسول خدا و جهاد با مال و جان است. 

وی در ادامه گفت: هجرت، از مفاهیم مقدس و از کلید واژه های قرآنی است؛هجرت ظاهری، دل کندن از دار و دیار و رها کردن دلبستگی های ظاهری و قدم گذاشتن در مسیر سختی هاست و البته دوری از پلیدی ها و رذائل، هجرتی باطنی است که قرآن کریم از آن یاد می کند. 

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا، تصریح کرد: افتخار روحانیون ما در عرصه جهاد فرهنگی،حضور همپای با مجاهدان است؛ آنهایی که محیط های آرام علمی را به قصد ادای وظیفه رها کرده و برای تبلیغ معارف دینی، در میدان حضور پیدا کردند. 

در پایان، ضمن تشکر از خدمات خالصانه حجةالاسلام حمید بهار لو، حجةالاسلام جعفر صمدی به عنوان مدیر عقیدتی سیاسی منطقه یکم نداجا معرفی شد.