از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه، 320466تماس با سامانه 2020 مخابرات منطقه هرمزگان ثبت شده است.
به گزارش دریای اندیشه به نقل از اداره روابط عمومی و ارتباطات مخابرات منطقه هرمزگان ، مهندس حیدری سرپرست مخابرات منطقه با اعلام این مطلب افزود : میانگین زمان انتظاربرای تماس مشتری با سامانه 2020 استان هرمزگان 5 ثانیه و متوسط زمان مکالمه بین مشتری و اپراتور نیز یک دقیقه و 35 ثانیه می باشد .
سرپرست مخابرات منطقه هرمزگان با بیان اینکه بیشترین تماسها با سامانه 2020 مربوط به مشکلات دیتا بوده است، اضافه کرد: اپراتورها در این سامانه به صورت شبانه روزی به سوالات و مشکلات مشتریان پاسخ میدهند.
مهندس حیدری به تمهیدات اندیشیده شده با توجه به شیوع کرونا اشاره کرد و افزود: افزایش درگاههای غیرحضوری مخابراتی برای انجام امور روزمره با بهره گیری از بسترهای مخابراتی و افزایش ظرفیت پهنای باند از جمله این تمهیدات است.
مدیر مخابرات منطقه هرمزگان همچنین در خصوص سامانه 118به عنوان یکی از مهمترین پل ارتباطی بین مشترکین و آحاد مردم جامعه اظهار داشت : از تاریخ اول آبان لغایت 10 آذر ماه سال جاری373 هزار و 783 تماس با سامانه 118 برقرار شده است.