نجات جان چهار نفر از رودخانه خورگو ‌توسط آتش نشانی بندرعباس
  • فرهنگی

  • فروردین 04، 1399 - 22:03


 

با توجه به هشدارهای بارندگی وسیل درآغازین روزهای سال نو در استان هرمزگان ، چهار نفر از هموطنان  بدون توجه به مسایل ایمنی قصد عبور از رودخانه خورگو را داشتند که با اقدام آنها و حضور به موقع نیروهای امدادی آتشنشانی در صحنه حادثه از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.

به گزارش دریای اندیشه ؛ معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس خاطر نشان کرد: طی تماس  با مرکز 125 آتش نشانی بندرعباس ، گزارش حادثه ای در رودخانه خورگو در ساعت سه و هشت دقیقه بامداد دوشنبه چهارم فروردین ۹۹ اطلاع داده شد.

حسن امینی زاده افزود: متاسفانه افرادی بدون توجه به هشدارهای ایمنی در زمان بارندگی قصد عبور از رودخانه را با خودرو داشتند که در این هنگام سیل از خودرو خارج شده ولی جریان آب، آنها را با خود برد که خوشبختانه توانستند در محوطه ای مانند جزیره در میان آب خود را قرار داده و نیروهای امدادی را در جریان قرار دهند.

شایان ذکر است که بلافاصله پس از اعلام، تیم امدادی آتش نشانی بندرعباس به محل اعزام شدند و در ساعت سه و ۴۵  دقیقه بامداد به محل حادثه رسیدند، پس از گذشت مدت زمانی که بر جریان آب مسلط شده، افراد را نجات دادند.این عملیات در ساعت هفت و ۴۷ دقیقه به پایان رسید.

از تمامی شهروندان خواهشمندیم به هشدارهای ایمنی چه در زمان اخطارهای فوق العاده شیوع ویروس کرونا و چه در زمان بارندگی و سیل در منزل یا مکان های امن خود بمانید.

انتهای پیام