نمایندگان فوتسال هرمزگان مقابل حریفانشان شکست خوردند
  • ورزشی

  • اردیبهشت 26، 1401 - 19:22


 

تیم های صنایع و فولاد هرمزگان در هفته سوم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور در بندرعباس و اراک به مصاف حریفان خود رفتند و بازی را به حریفانشان واگذار کردند.

 

به گزارش دریای اندیشه،تیم صنایع هرمزگانعصر دوشنبه در سالن فجر بندرعباس به مصاف تیم گهر زمین سیرجان رفت.

 

در نیمه نخست۲ تیم پابه پای هم پیش رفتند،تیم صنایع فرصت های خوبی برای گل زدن داشت که می توانستند به گل برسنداما نتوانستتد ازاین فرصت ها به دست آمده برای گل زنی استفاده کنندتا نیمه نخست بدون گل به پایان برسد. 

در نیمه دوم باز هم دوتیم برای رسیدن به گل جنگنده ظاهر شدند.

در دقیقه ۲۷ بهترین فرصت برای صنایع بود که می توانست برای گشودن دروازه گهر زمین استفاده کند که باز هم میزبان نتوانست ازاین فرصت استفاده کند و در دقیقه ۳۶ دریک ضد حمله دروازه اش توسط پوریا گلشنی باز شد.

 

در۲دقیقه پایانی صنایع دست به پاور پلی زد اما این تاکتیک هم جواب نداد و مجید حاجی بنده برای بار دوم و بهروز اسدی برای سومین بار دروازه صنایع پشتیبان را باز کرد.

 

این دیدار در پایان با نتیجه سه بر صفر به سود سفید پوشان گهر زمین به پایان رسید. 

محمد بنی اسدی، علیرضا صابری، حسین رحیمی، محمد علی میرزایی، مهرداد خانه داری،عرفان محمد پور،محمد رضا دهقانی، محمد حسین بازیار، علی جوذری، محمد رضا رسولی، امیرحسین دهقانی و امین مراد احمدی با هدایت هادی بزوال برای صنایع پشتیبان هرمزگان بازی کردند.

دیگر نماینده هرمزگان فولاد هرمزگان در لیگ دسته اول یک دربازی خارج از خانه به مصاف ایرالکو اراک رفت و با نتیجه پنج بر ۲مغلوب شد تا دومین شکست را در کارنامه خود ثبت کند.