نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی: دانشگاه پیام نور از لحاظ کیفیت آموزشی سرآمد است
  • گزارش و مصاحبه

  • مرداد 30، 1402 - 05:03


 نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، ابوموسی و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه پیام نور از لحاظ کیفیت آموزشی سرآمد است و وظیفه خود می دانیم با تمام توان از دانشگاه پیام نور حمایت کنیم.
به گزارش دریای اندیشه ، محمد آشوری نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، ابوموسی و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی در نشست با معاونین دانشگاه پیان نور هرمزگان در خصوص ادغام واحدهای شهرستانی این دانشگاه با سایر دانشگاه‌ها، گفت: با این طرح مخالفیم و با تمام توان از دانشگاه پیام نور حمایت خواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور یک دانشگاه کتاب محور است و منابع این دانشگاه مورد تائید منابع علمی جهانی است، افزود: سطح علمی دانش آموختگان پیام نور نسبت به سایر دانشگاه‌ها بالاتر است و این امتیاز مهمی برای این دانشگاه و آینده علمی و عدالت آموزشی بشمار می رود.
آشوری تصریح کرد: دانشگاه  پیام نور مولود این انقلاب است و برکات شایانی نیز برای اقشار محروم و مختلف جامعه داشته است و ضروری است تا با توجه به تحصیل هزاران جوان این کشور در این دانشگاه، حمایت های ویژه ای از آن به عمل آمده و نقش این دانشگاه به خوبی مورد حمایت و نیز توسعه قرار گیرد.
نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، ابوموسی و بندرخمیر تأکید کرد: شیوه آموزشی دانشگاه پیام نور می تواند یک الگو برای سایر دانشگاه‌ها باشد و این دانشگاه علمی سرآمد و پیشگام در کیفیت آموزشی است.
وی در پایان خاطر نشان کرد؛ دانشگاه پیام نور تنها دانشگاهی است که با تکیه بر شیوه آموزشی متفاوت خود و بر اساس برنامه ششم توسعه کشور توانسته به ماموریت‌های بین‌المللی برسد و رسالت خود را به خوبی انجام داده است و باید در برنامه  هفتم توسعه نیز تقویت شد.