نمایشگاه نگارگری تا آسمان در کیش گشایش یافت
  • فرهنگی

  • بهمن 13، 1400 - 09:26


نمایشگاه نگارگری تا آسمان متشکلی از آثاری با مضامین قرآنی به مناسبت ایام الله دهه فجر در کیش گشایش یافت.

به گزارش دریای اندیشه به نقل از  ایرنا، این نمایشگاه متشکل از ۳۷ اثر امیر حسین آقا میری است که هنرمند در تمام آثار خود مضامین قرآنی از جمله رویدادها و حوادث آمده در این کتاب آسمانی را تصویر گری کرده است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش شامگاه سه شنبه در آیین گشایش این نمایشگاه با بیان اینکه هم اکنون استفاده از زیرساخت های هنری برای تمام هنرمندان کشور با شرایطی سهل فراهم است افزود: این سازمان از موضوعات و فعالیت های هنری تاثیر گذار در کشور به صورت ویژه حمایت می کند.

محمدرضا نوایی لواسانی افزود: با توجه به اینکه انحصار تنها در اقتصاد نیست بلکه برخی مواقع مشاهده می شود که انحصار گرایی در فرهنگ و هنر نیز وجود دارد که در تلاش هستیم با شکستن انحصارگرایی زمینه معرفی و فعالیت تمام هنرها در زیرساخت های جزیره فراهم شود.

این نمایشگاه از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در نگارخانه هنرهای معاصر جزیره کیش واقع در خیابان فردوسی، میدان آبشار، بلوار هنر آماده بازدید علاقه مندان به هنر است.

امیر حسین آقامیری  متولد ۱۳۵۰ در تهران و کارشناس نقاشی از دانشگاه سوره و مدرس نقاشی ایرانی و تذهیب در دانشگاه ها و آموزشگاه های کشور است.

وی ۲۷ سال از ۳۳ سال فعالیت خود در عرصه نگارگری را به حلق آثاری از مضامین و شعائر قرآنی اختصاص داده است