راه اندازی کمپین «#ما_ماسک _می زنیم » در شرکت گاز هرمزگان/ هیچ گونه مورد مثبت، مشکوک و یا درگیر به کرونا در بین پرسنل شرکت گاز وجود ندارد.
  • فرهنگی

  • شهریور 12، 1399 - 12:33


رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان هرمزگان از راه اندازی کمپین «#ما_ماسک _می زنیم» با مشارکت داوطلبانه مدیر عامل، رئوسای واحد ها، رئوسای ادارات شهرستانی و کارکنان این شرکت  به صورت داوطلبانه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان هرمزگان، مسعود ناصری، رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان هرمزگان از راه اندازی کمپین «#ماماسک _می زنیم» با مشارکت داوطلبانه مدیر عامل، رئوسای واحد ها، رئوسای ادارات شهرستانی و کارکنان  به صورت داوطلبانه  خبر د اد و افزود: با توجه به بیماری فراگیر کرونا و بمنظور حفظ سلامتی خود و اطرافیان و کاهش انتقال این بیماری، کمپین «#ماماسک _می زنیم» در تیرماه 1399، در این شرکت راه اندازی شده است.

 وی اظهار کرد:  راه اندازی این کمپین  در راستای مسئولیت های اجتماعی این شرکت بمنظور  قدردانی از تلاش های شبانه روزی و مجاهدانه کادر درمان کشور و به خصوص استان و کاهش انتقال بیماری کرونا در محل کار راه اندازی شده و پوستر این کمپین که حاوی تصاویر کارکنان این شرکت با پوشش ماسک در واحد های مختلف است به صورت مستمر تهیه، تولید و بارگذاری خواهد شد.

ناصری افزود: اکنون که چندین ماه از شروع بیماری کوید 19 می گذرد با تلاش همکاران ما در واحد HSE، خدمات رفاهی و حمایت های بی دریغ مدیر عامل محترم شرکت جهت حفظ سلامتی کارکنان در تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و تست غربالگری که روزانه در محل کار گرفته می شود از مرداد 99 تا کنون هیچ گونه مورد مثبت، درگیر و یا مشکوک  به کرونا در بین پرسنل شرکت گاز استان هرمزگان وجود ندراد.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان هرمزگان در پایان تصریح کرد: امید است با رعایت پروتکل های بهداشتی در محیط کار و منزل بتوانیم در کاهش و نابودی این بیماری فراگیر به کادر درمان کشور کمک کنیم  و هرچه زودتر شاهد نابودی ین بیماری باشیم.