رانندگان و والدین در بندرلنگه سردرگرم برای نرخ گذاری سرویس مدارس
  • گزارش و مصاحبه

  • شهریور 17، 1401 - 05:31


گزارش اختصاصی ؛

رانندگان و والدین در بندرلنگه سردرگرم برای نرخ گذاری سرویس مدارس


به گزارش خبرنگار دریای اندیشه از بندرلنگه ؛ چند روز دیگر بیشتر  به شروع سال  تحصیلی جدید باقی نمانده متاسفانه باید عنوان کرد هنوز از سوی مسئولان شهری  برنامه ریزی  برای ایاب و ذهاب فرزندانشان به محل تحصیل؛ هنوز نرخنامه جدید سرویس مدارس از سوی تاکسیرانی و شورای شهر  بندرلنگه اعلام نشده است و آنها نیز نمیتوانند تصمیمی برای ثبت نام فرزندانشان در شرکت های سرویس مدارس داشته باشند.
این قضیه از آنجا حائز اهمیت است که برخی والدین چندین فرزند دانش آموز دارند که باید ببینند آیا هزینه سرویس مدارس برای آنها به صرفه است یا نه!!
و از طرفی شرکت های سرویس مدارس نیز با توجه به عدم نرخنامه جدید نتوانسته اند آنجور که باید برنامه ریزی و ثبت نام‌ جهت سرویس دهی به متقاضیان داشته باشند.  مدیر عامل یکی از شرکت های سرویس مدارس  نیز دراین مورد  ابراز داشته ؛ نرخنامه ای که در حال حاضر وجود دارد مربوط به دو سال پیش و قبل از شدت یافتن کرونا است ولی حال با توجه تورم و افرایش نرخ قیمت در تاکسی ها و آژانس همچنان منتظر صدور نرخنامه جدید هستیم.
با این حال چیزی تا شروع سال تحصیلی جدید نمانده و هنوز نرخنامه جدید صادر نشده و از این رو رانندگان سرویس مدارس و والدین در بندرلنگه و بندرکنگ در سردرگمی به سر می برندامید است شورای شهر ودیگر مسئولان هرچه زودتر نسبت به نرخ نامه اقدامات اساسی بعمل آورند تا والدین نسبت به سرویس مدارس اقدام کنند