رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بندرعباس : دفاتر تسهیل گری باعث روحیه مطالبه گری در بین مردم معاونت مطالبه گری ستاد امر به معروف گفت : محلات الگوی مناسب برای عدم بی تفاوت بودن مردم در جامعه هستند.‌
  • فرهنگی

  • مهر 14، 1399 - 08:43


معاونت مطالبه گری و اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان و رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بندرعباس از دفتر تسهیل گری کوی ملت بازدید کردند.

به گزارش دریای اندیشه ؛ با حضور حجت الاسلام حر گلزاری معاونت ستاد امر به معروف به همراه حجت الاسلام و المسلمین احمد عامری رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس از دفتر تسهیل گری کوی ملت بازدید کردند.

در این دیدار رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بندرعباس عنوان کرد : دفاتر تسهیل گری در سطح شهر ، باعث تقویت روحیه مطالبه گری در بین عموم مردم است و مشکلات و موانع پیش روی محلات را برطرف خواهد کرد.

عامری ادامه داد : براساس اهدافی که برای دفاتر تسهیل گری مشخص شده است این دفاتر مذکور در ابعاد مختلف ازجمله اقتصادی ، آسیب‌های اجتماعی ، شهرسازی که خود نشان از پویایی در سطح محلات است ، فعالیت دارند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص مطالبه گری باید سمت و سوی مردمی باشد، ابراز داشت: مردم در محلات نقش محوری و اساسی را دارند و باعث حرکت و پویایی شده و انگیزه‌های لازم را در جهت ارتقا و توسعه و پیشرفت محله را خواهند داشت.

معاونت مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان در این بازدید تصریح کرد: براساس رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر در زمینه مطالبه گری باید جهت گری‌ها بسوی محلات باشد تا نتیجه مطالبه مردم قابل لمس باشد.

گلزاری اضافه کرد: محلات باید الگوی مناسب برای برای عدم بی تفاوتی مردم نسبت به مشکلات و معضلات اطراف و محیط زندگی خود باشند.

در این دیدار حجت الاسلام امیر سازمند مدیر دفتر تسهیل گری کوی با تشریح برنامه‌های صورت گرفته در این دفتر، افزود: فعالیت‌های دفتر تسهیل گری کوی ملت در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و اشتغال زایی و بهبود وضعیت معیشتی مردم و ارتقای سطح فرهنگی این محلات است.

انتهای پیام